پیکرتراشی کل بدن

پیکرتراشی کل بدن
پیکرتراشی کل بدن
فهرست عناوین

پیکرتراشی کل بدن چیست؟

پیکرتراشی را می‌توان از پیشرفته‌ترین اقدامات برای ایجاد تغییر در اندام‌های بدن در نظر گرفت. در واقع، پزشکان با هدف کاهش سایز قسمت‌های مختلف اعضای بدن زیباجویان، این تکنیک جراحی را برای آنها انجام می‌شود. شما می‌توانید با انجام این تکنیک جراحی و استخراج چربی‌های اضافی و زائد از بدن، به اندامی با فرم دلخواه برسید. در این مطلب همه آنچه باید درباره پیکرتراشی کل بدن بدانید را برای شما تهیه کرده‌ایم.

 

دستگاه‌‌های مورد استفاده در پیکرتراشی کل بدن

در پروسه پیکرتراشی کل بدن، برای تغییر سایز در اندام‌ها از دستگاه‌های مختلفی استفاده می‌شود. جراحان باید در این تکنیک جراحی از دستگاه‌های پیشرفته با امکانات مختلف استفاده کنند. اما کدامیک از دستگاه‌ها برای انجام این نوع روش زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند؟ این دستگاه‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • لیپولیز
  • لیپوماتیک
  • لیپوست
  • لیپوساکشن
  • بادی جت
  • اولترازد

 

انواع عمل پیکرتراشی کل بدن

آیا با انواع روش پیکرتراشی کل بدن آشنایی دارید؟ در این بخش، شما را با این تکنیک‌ها بیشتر آشنا می‌کنیم تا با آگاهی بیشتری تصمیم به پیکرتراشی بگیرید. در واقع، این تکنیک‌ها براساس تهاجمی، غیرتهاجمی و کم‌تهاجمی بودن طبقه‌بندی می‌شوند. از انواع این عمل برای تمام بدن می‌توان به آبدومینوپلاستی، لیپوست، لیپوساکشن و… اشاره کرد. پزشک با در نظر گرفتن نقاط نیاز به جراحی و شرایط بدن بیمار و سایر موارد، یکی از این تکنیک‌ها را انتخاب می‌کند.

 

روش‌های تهاجمی، کم‌تهاجمی و غیرتهاجمی پیکرتراشی

این روش جراحی به صورت‌های مختلف قابل انجام است. در واقع، این تکنیک به صورت تهاجمی، غیرتهاجمی و کم تهاجمی انجام می‌شود. آبدومینوپلاستی را می‌توان از تهاجمی‌ترین روش‌های جراحی در نظر گرفت. لیپوساکشن را نیز می‌توان در دسته روش‌های نیمه‌تهاجمی برای انجام این تکنیک چربی سوزی قرار داد. لیپوست نیز از قدرتمندترین انواع تکنیک‌های نیمه‌تهاجمی برای تمام بدن محسوب می‌شود.

 

پیکرتراشی کل بدن

 

مزایا و معایب و عوارض هر روش پیکرتراشی کل بدن

همه روش‌های پیکرتراشی با مزایایی از قبیل تغییر فرم، سایز و رفع چربی‌های اضافی بدن همراه هستند. پزشکان با انواع روش‌های پیکرتراشی کل بدن، ظاهر سلولیت را بهبود می‌بخشند. همچنین، کمک به استحکام عضلات بدن را می‌توان از سایر مزایای این تکنیک در نظر گرفت. با این حال، پزشک‌تان می‌تواند براساس مزایای هر تکنیک و شرایط‌تان، بهترین روش را به شما پیشنهاد دهد.

همه روش‌های جراحی ممکن است که خطرات و عوارضی مانند خونریزی، ترومبوز وریدی،  عفونت و التهاب را به همراه داشته باشند. در صورت انتخاب تکنیک‌های غیرتهاجمی یا کم‌تهاجمی، احتمال اینکه دچار عوارض جانبی شوید، به حداقل می‌رسد. در روش لیپولیز، زیباجو تحت بیهوشی قرار نمی‌گیرد؛ به همین خاطر دچار عوارض کمتری خواهید شد.

 

نواحی قابل انجام پیکرتراشی کل بدن

چربی‌های اضافی ممکن است که در هر یک از نواحی بدن تجمع پیدا کنند. اما جای نگرانی نیست؛ این چربی‌ها با تکنیک‌های درمانی قابل از بین رفتن هستند. کل بدن شما ممکن است که با دنبال نکردن رژیم غذایی مناسب و عدم انجام فعالیت بدنی دچار چربی اضافی شود. با استفاده از این روش، چربی‌های کل بدن مانند بازوها، باسن، ران، شکم، گردن، پهلو و چانه قابل برطرف شدن هستند.

 

عمل پیکرتراشی کل بدن خطرناک است؟

پیکرتراشی کل بدن شاید با عوارض خفیفی همراه باشد، اما خطر جدی افراد را تهدید نمی‌کند.  افراد بعد از انجام این روش ممکن است که با واکنش‌های حساسیت‌زا و آلرژیک رو به رو شوند. تجمع لخته‌های خون در عروق بعد از انجام این جراحی باعث بروز حملات قلبی یا سکته مغزی خواهد شد. خطرات کوتاه مدت این تکنیک ظرف مدت کمتری از بین می‌رود و نمی‌توان آنها را دائمی در نظر گرفت.

 

پیکرتراشی کل بدن

 

کاندید مناسب پیکرتراشی کل بدن

بیشتر افرادی که از مشکل اضافه وزن رنج می‌برند، کاندید مناسبی برای پیکرتراشی کل بدن خواهند بود. شما به عنوان کاندید مناسب برای این تکنیک باید از سلامت کامل برخوردار باشید. افراد دارای مشکلات زمینه‌ای بهتر است که این تکنیک چربی‌سوزی را انجام دهند. اگر شما نیز به دنبال داشتن اندامی لاغر، سفت و خوش فرم هستید، کاندید مناسبی برای این جراحی زیبایی خواهید بود.

 

آیا پیکرتراشی کل بدن باعث لاغری می ‌شود؟

بسیاری از افراد به دلایلی در تمام نواحی بدن دارای چربی‌های سفت و اضافی هستند. این چربی‌های اضافی می‌توانند اندام‌ها را بد جلوه داده و اعتماد به نفس افراد را کاهش دهند. افراد چاق و دارای وزن خیلی بالا می‌توانند با این تکنیک لاغر شوند. علاوه بر اینکه این تکنیک منجر به لاغری اندام‌ها می‌شود، فرم بدن را نیز تغییر می‌دهد. شما می‌توانید با انجام این تکنیک، کل بدن را تغییر داده و خوش اندام‌تر دیده شوید. در این روش، پزشک با استفاده از دستگاه‌های مخصوص، چربی‌های اضافی کل بدن را تخلیه می‌کند تا زیباجو خوش اندام‌تر شود.

 

بهترین جراح پیکرتراشی کل بدن در تهران

آیا به دنبال انتخاب بهترین جراح پیکرتراشی در تهران هستید و در این باره دچار تردید شده‌اید؟ شما باید سوابق علمی و کاری، رضایت زیباجویان و مهارت جراح متخصص پیکرتراشی را قبل از مراجعه به کلینیک وی بررسی کنید. انتخاب دکتر نقشوار برای انجام هرگونه جراحی زیبایی، بهترین گزینه است. این جراح، سوابق درخشانی در زمینه انجام هر نوع تکنیک جراحی زیبایی دارد و زیباجویان نیز تا به امروز از این دکتر رضایت بسیار زیادی داشته‌اند.

 

پیکرتراشی کل بدن

 

هزینه عمل پیکرتراشی کل بدن

هزینه عمل پیکرتراشی براساس چندین فاکتور مشخص می‌شود. اینکه جراح از کدامیک از روش‌ها و دستگاه‌ها برای انجام آن استفاده کند، در تعیین هزینه‌های عمل نقش دارند. به علاوه، نواحی که تحت درمان قرار می‌گیرند نیز در افزایش یا کاهش هزینه‌ها موثر هستند. به عنوان مثال، برای پیکر تراشی کل بدن لازم است که هزینه بیشتری را پرداخت کنید. در جلسه معاینه می‌توانید دقیق تر از هزینه‌های انجام تکنیک‌های پیکرتراشی مطلع شوید.

 

مشاوره قبل عمل پیکرتراشی کل بدن

قبل از اینکه عمل با هدف چربی‌سوزی انجام شود، باید با پزشک خود مشورت کنید. در جلسه مشاوره قبل عمل، نوع روش پیکرتراشی کل بدن، دستگاه مورد استفاده، نواحی تحت درمان و هزینه‌ها مشخص می‌شوند. با اطلاع دقیق از این موارد، جراحی به صورت آگاهانه‌تر انجام می‌شود.

 

کلام آخر

آیا شما هم قصد تغییر در سایز کل بدن را دارید و به فکر لاغری هستید؟ در این صورت باید از تکنیک پیکرتراشی کل بدن استفاده کنید. این روش به شما کمک خواهد کرد که به فرمی دلخواه برسید و با تناسب اندام در کل بدن، اعتماد به نفس خود را دوباره احیاء کنید.

کلینیک‌های مختلفی در سطح تهران در زمینه انجام تکنیک‌های لاغری فعالیت می‌کنند. اما انتخاب بهترین کلینیک پیکرتراشی در تهران، تاثیر بسزایی در نتیجه‌گیری شما از جراحی و پیشگیری از بروز عوارض جانبی دارد. کلینیک دکتر نقشوار که در سعادت آباد تهران قرار گرفته است، را می‌توان بهترین مرکز انجام این تکنیک در نظر گرفت.

شما می‌توانید این پروسه را به دکتر فرزان نقشوار بسپارید که مهارت و تخصص بالایی در زمینه انجام پیکرتراشی کل بدن دارد. دکتر نقشوار چندین سال سابقه و مهارت در این زمینه دارد. با انجام این تکنیک در بهترین مرکز پیکرتراشی تهران می‌توانید عملی موفقیت‌آمیز را پشت سرگذاشته و به فرم دلخواه‌تان برسید. پس همین حالا، با شماره 02122083860 جهت ویزیت و مشاوره تماس بگیرید.

 

سوالات متداول درباره پیکرتراشی ک بدن
1. آیا پیکرتراشی را می‌توان برای کل بدن انجام داد؟

بله. چربی‌های تمام نواحی بدن را می‌توان با استفاده از این روش کاهش داد.

  1. آیا پیکرتراشی کل بدن، روشی خطرناک است؟

خیر. با انجام این تکنیک جراحی، خطر جدی‌ای شما را تهدید نمی‌کند.

  1. پیکرتراشی کل بدن به چه منظور انجام می‌شود؟

این روش جراحی با هدف رسیدن بدن به فرم دلخواه و از بین بردن چربی‌های اضافه در قسمت‌های مختلف بدن انجام می‌شود.

اشتراک گذاری در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *