لیفت صورت با لیزر

لیفت صورت با لیزر
لیفت صورت با لیزر
فهرست عناوین

لیفت صورت با لیزر چیست؟

آیا شما هم از اُفتادگی پوست، چروک های سطحی، سیاهی زیر چشم و … رنج می برید و با کاهش اعتماد به نفش مواجه شده اید؟ بهتر است که لیفت صورت با لیزر را در برنامه تان قرار دهید. با گذشت زمان، چروک های ریز و درشت روی صورت نمایان می شوند و دیگر پوست تان به جوانی و زیبایی قبل به نظر نمی رسد.

لیفتینگ با لیزر می تواند منجر به ساخت سلول های پوستی جدید و افزایش کلاژن سازی شود. لیفتینگ صورت با لیزر می تواند پوستی جوان و زیبا را به شما هدیه دهد. در این مطلب، شما را همه آنچه باید درباره لیفتینگ صورت با دستگاه لیزر بدانید، بیشتر آشنا می کنیم.

 

انواع روش لیفت صورت با لیزر

لیفتینگ صورت با لیزر با استفاده از دستگاه های مختلف انجام می شود. یکی از دستگاه ها لیزر اولتراسوند است؛ اشعه عمیقاً به سطح پوست تان برخورد می کند. لیزر فرکشنال CO2  نیز می تواند پوست شما را سفت تر کرده و تاثیر مثبتی در جوانسازی داشته باشد. فرکانس رادیویی را نیز می توان از روش های رفع افتادگی پوست و لیفتینگ صورت با لیزر در نظر گرفت. در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص، پوست صورت کشیده می شود. این کار می تواند منجر به ساخت کلاژن و جوانسازی صورت شود.

 

لیفت صورت با لیزر

 

دلایل انجام لیفت صورت با لیزر

لیفت صورت با استفاده از روش لیزدرمانی به دلایل مختلف انجام می شود. افرادی که دچار مشکل افتادگی پوست، سیاهی زیر چشم و خطوط ریز چین و چروک شده اند، کاندید مناسبی برای لیفت صورت با لیزر هستند. اگر شما نیز رویای داشتن پوستی جوان تر و سفت تر هستید، می توانید برای لیفتینگ با لیزردرمانی اقدام کنید.

 

مزایای لیفت صورت با لیزر

بسیاری از خانم ها و حتی آقایان برای رفع مشکل اُفتادگی پوست، سراغ انجام لیفت صورت با لیزر می روند. در واقع، این روش جهت داشتن پوستی جوان تر، در کلینیک های زیبایی بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. از مزایای لیفت با لیزر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رفع مشکل اُفتادگی پوست
  • عدم نیاز به بخیه
  • نتیجه دهی سریع
  • از بین بردن چروک ریز صورت
  • کاهش علائم افزایش سن و پیری پوست
  • رفع سیاهی و افتادگی زیر چشم
  • کاهش ملاسما

 

لیفت صورت با لیزر

 

عوارض لیفت صورت با لیزر

لیفت با لیزر مانند روش های دیگر با عوارضی همراه است. البته، به خاطر داشته باشید که لیفت صورت با لیزر باعث ایجاد هیچ نوع خونریزی و زخمی نمی شود. عوارض جانبی بعد از لیفت صورت به ندرت رخ می دهند و پس از مدتی ناپدید می شوند. عوارض لیفت صورت با استفاده از دستگاه لیزر عبارتست از:

  • تورم و التهاب پوست
  • کبودی پوست
  • تغییر رنگ پوست صورت

 

لیفت صورت با لیزر مناسب چه افرادی است؟

برای افرادی که با افتادگی پوست عمیق مواجه نیستند، لیفت با لیزر بهتر جواب می دهد. در واقع، مشکلات سطحی پوست را می توان از طریق لیفت صورت با لیزر درمان کرد. لیفتینگ صورت با لیزر را می توان روشی موثر جهت رفع عیوب پوست و جوانسازی صورت در نظر گرفت.

 

لیفت صورت با لیزر

 

اقدامات قبل از لیفت صورت با لیزر

قبل از جراحی لیفت باید اقدامات مراقبتی را دنبال کنید. در این صورت نتیجه بهتری از جراحی دریافت خواهید کرد. قبل از جراحی باید مصرف سیگار را کنار بگذارید تا کمتر دچار عوارض جانبی شوید. اجتناب از مصرف داروهای دارای خاصیت رقیق کنندگی خون قبل از لیفت پیشنهاد می شود. به علاوه، تا دو روز قبل از لیفت صورت با لیزر باید مصرف الکل را کنار بگذارید تا دوره نقاهت کوتاه تری را طی کنید.

 

مراقبت های بعد از لیفت صورت با لیزر

لیفت صورت با لیزر، بهترین راهکار برای داشتن صورتی جوان تر است. اما بعد از لیفت صورت با استفاده از لیزر باید نکات مراقبتی را رعایت کنید. در واقع، رعایت این نکات باعث اثربخش و ماندگاری بهتر لیزر می شود. به همین خاطر، طبق دستور پزشک، نکات مراقبتی زیر را دنبال کنید که عبارتند از:

  • حفظ رطوبت پوست صورت
  • عدم استفاده از لایه بردار
  • اِجتناب از اشعه خورشید
  • مصرف به موقع داروها
  • شستشو صورت
  • خواب مناسب
  • اجتناب از فعالیت بدنی زیاد

 

ماندگاری لیفت صورت با لیزر چقدر است؟

ماندگاری لیفت صورت با لیزر به عوامل مختلفی از قبیل میزان چروک های پوستی و شدت افتادگی پوست بستگی دارد. به علاوه، رعایت اقدامات قبل و بعد از لیفت نیز می تواند تاثیر مثبتی در افزایش ماندگاری این روش داشته باشد. بنابراین، قبل و بعد از جراحی به توصیه های پزشک توجه کنید تا نتایج لیفتینگ ماندگارتر باشد. به طور معمول، لیفت با لیزر بین 2 الی 10 دارای ماندگاری خواهد داشت.

 

بهترین لیزر برای افتادگی پوست صورت چیست؟

همه ما دوست داریم که پوستی شاداب تر و جوان تر داشته باشیم. در واقع، رفع مشکل اُفتادگی پوست از دغدغه اکثر خانم ها است. برای درمان هر یک از مشکلات پوستی از دستگاه لیزر مخصوص استفاده می شود. اما اُفتادگی پوست را می توان با استفاده لیزر فرکشنال CO2 بهتر برطرف کرد.

 

لیفت صورت با لیزر

 

قیمت لیفت صورت با لیزر

قیمت لیفت صورت با لیزر به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. عواملی از قبیل تجربه پزشک، ناحیه تحت درمان، تعداد جلسه ها، نوع دستگاه لیزر، محل کلینیک و … در تعیین هزینه های لیفت صورت موثر هستند. در صورت استفاده از دستگاه های پیشرفته تر برای لیزردرمانی، نتیجه گیری از این روش بهتر خواهد بود. اما در صورتی که از دستگاه های پیشرفته در کلینیک ها برای لیفتینگ صورت با لیزر انجام شود، هزینه بیشتری باید برای این روش درمانی کنار بگذارید.

هر چقدر تعداد جلسات بیشتری برای لیفت صورت با لیزر نیاز باشد، باید هزینه بیشتری بپردازید. با این حال صرف هزینه برای لیفتینگ صورت با استفاده از لیزر ارزشش را دارد، چون این تاثیرات شگفت انگیزی در جوانی پوست تان خواهد داشت. به طور معمول، در جلسه معاینه می توانید از هزینه های لیفت صورت با استفاده از لیزدرمانی بهتر آشنا شوید.

 

مشاوره قبل از لیفت صورت با لیزر

قبل از لیفت صورت برای اطلاع از نکات مراقبتی قبل و بعد از درمان و هزینه ها باید مشاوره دریافت کنید. به علاوه، در جلسه معاینه، پزشک میزان وخامت مشکل پوستی را برطرف کرده تا تعداد جلسات لیزر را مشخص کند. پس حتماً شرکت در جلسه مشاوره برای لیفت صورت با لیزر را در برنامه خود قرار دهید.

 

کلام آخر

لیفت صورت با لیزر، روشی ایمن و اثربخش برای درمان هرگونه از مشکلات پوستی است. در گذشته از تکنیک های دیگر برای درمان افتادگی پوست استفاده میشد. اما امروزه، شما می توانید با لیزر، ظرف مدت کوتاهی، مشکلات پوست تان را برطرف کرده و صورت زیباتر و جوان تر داشته باشید. پس همین حالا جهت انجام لیفت صورت با دستگاه لیزر اقدام کنید.

اما باید به دنبال بهترین مرکز لیفت صورت با لیزر در تهران باشید. دکتر فرزان نقشوار، بهترین جراح لیفت صورت با لیزر در تهران است و برای ارتباط با وی می توانید با شماره 02122083860 تماس بگیرد و نوبت دریافت کنید. در کلینیک زیبایی دکتر نقشوار، سایر اقدامات از قبیل بوتاکس و بوکال فت نیز جهت زیبایی هر چه بیشتر صورت انجام می شوند.

 

سوالات متداول درباره لیفت صورت با لیزر

  1. مزایای لیفت صورت با لیزر چیست؟

از مزیت های لیفتینگ با دستگاه لیزر می توان به رفع چروک های سطحی، جوانسازی صورت، از بین بردن سیاهی و افتادگی زیر چشم اشاره کرد.

  1. عوارض لیفت صورت با استفاده از لیزر چیست؟

تورم و التهاب، تغییر رنگ و کبودی پوست از عوارض لیفتینگ با لیزر محسوب می شوند.

  1. بعد از لیفت صورت با لیزر باید چه کارهایی انجام داد؟

پس از لیفتینگ صورت با لیزر باید اقداماتی از قبیل استفاده از مرطوب کننده، مصرف به موقع داروها و اِجتناب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید را در برنامه تان قرار دهید.

اشتراک گذاری در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *