لاغری با روش اولترازد

لاغری با روش اولترازد
اولترازد
فهرست عناوین

معجزه لاغری به روش اولترزاد در مطب دکتر نقشوار

امروزه دیگر دوره ورزش‌های سنگین و رژیم‌های غذایی سخت برای لاغری نیست و وقت آن رسیده تا چربی‌های اضافی بدن خود را با روش‌های نوین، بدون درد و عوارض جانبی از بین ببرید. اولترزاد روشی نوین برای لاغری است که به صورت تخصصی و حرفه در مطب دکتر نقشوار انجام می‌شود. اگر می‌خواهید لاغری بدون بازگشت را تنها در چند جلسه کوتاه مدت تجربه کنید، همین الان با شماره تماس‌های درج شده در سایت، تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید.

 

اولترازد چیست؟

اولترزاد یکی از پیشرفته‌ترین و جدیدترین دستگاه‌ها برای از بین بردن چربی‌های تجمع یافته در نواحی مختلف بدن است و هیچ محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد. این دستگاه امواج به خصوصی را به چربی‌های سطحی و عمقی بدن ارسال می‌کند و نوعی فشار منفی را در سلول ‌های چربی به وجود می‌آورد که سبب آب شدن چربی‌ها می‌شود.

 

چربی‌های کدام ناحیه را می‌توان با اولترازد از بین برد؟

دستگاه اولترزاد به دلیل داشتن امواج قابل تنظیم، برای اغلب نقاط بدن مناسب است. فرکانس این دستگاه را می‌توان در بازه ۲۶ تا ۵۰ کیلوهرتز تنظیم کرد؛ به همین دلیل برای از بین بردن چربی‌های نقاط مختلف بدن؛ مانند بازو، ساق پا، غبغب، شکم، پهلو، ران ها و… مناسب است.

 

مراحل عمل پیکرتراشی با دستگاه اولترزاد

برای انجام این روش، پس از مراجعه به پزشک متخصص و انجام آزمایش‌های مربوطه و معاینه بیمار، یک جلسه برای انجام پیکرتراشی برای شما تعیین می‌شود. در ابتدای امر، یک بیهوشی موضعی برای ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود.

پزشک چربی‌های نقاطی که قرار است حذف شود را علامت‌گذاری می‌کند. سپس فرایند از بین بردن چربی‌ها با استفاده از امواج صوتی آغاز می‌شود. این امواج از طریق یک لوله بسیار باریک به نام کانولا به چربی‌ها منتقل می‌شوند. سلول‌های چربی زمانی که در معرض کانولا قرار می‌گیرند، به سرعت ذوب شده و از طریق کانولا از بدن خارج می‌شوند.

 

اولترازد

 

مزایای لاغری به روش اولترزاد

پیکرتراشی به وسیله اولترزاد یک روش غیرتهاجمی است و بدون نیاز به جراحی یا برش می‌تواند چربی‌های اضافه نواحی مختلف بدن را از بین ببرد؛ به همین دلیل محبوبیت بسیار بالایی دارد و یکی از پرطرفدارترین روش‌های لاغری است.

  • در این روش نیازی به بستری شدن نیست و به صورت سرپایی انجام می‌شود.
  • هیچ گونه سوختگی، زخم یا تورم در اثر این روش ایجاد نمی‌شود.
  • این روش هم برای چربی‌های سطحی و هم برای چربی‌های عمقی کارایی دارد.
  • اولترزاد می‌تواند منجر به ایجاد سیکس پک هم شود.
  • مدت زمان انجام آن بسیار کوتاه است.

 

معایب و عوارض لاغری با اولترازد

لاغری با دستگاه اولترزاد تقریبا بدون عارضه است؛ البته به شرط آن که توسط یک پزشک متخصص انجام شود. اگر لاغری با استفاده از این دستگاه را در کلینیک‌های نامعتبر و توسط افراد ناشی انجام دهید، عوارض بی‌شماری نصیب شما خواهد شد.

  • احساس درد زیاد در ناحیه مورد نظر
  • کبودی و تورم
  • حالت تهوع و استفراغ
  • جمع شدن مایع یا همان چربی‌های آب شده در زیر پوست
  • نامتقارن ‌بودن بخش‌های متعدد

 

اولترازد

 

اهمیت مشاوره قبل از عمل اولترازد

پیکرتراشی به روش اولترزاد ممکن است برای تمام افراد مناسب نباشد؛ بنابراین باید قبل از آن با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا از انجام این عمل برای خود اطمینان حاصل کنید. اگر بدون هیچ مقدمه‌ای برای شما وقت عمل تعیین شد، بدانید که به پزشک خوبی مراجعه نکرده‌اید. دکتر نقشوار با بیش از 2 دهه فعالیت در زمینه انواع روش‌های لاغری، بعد از در نظر گرفتن تمام شرایط بدنی شما، بهترین روش‌ها را برای لاغری با دستگاه‌های مختلف، به شما پیشنهاد می‌کند.

 

اولترازد مناسب چه افرادی است؟

از آنجایی که این روش بدون عارضه است، برای تمام افراد بالای 18 سال که از تجمع چربی در نقاط مختلف بدن خود، رنج می‌برند، مناسب است. اگر چربی‌های اضافه در یک ناحیه خاص از بدن شما تجمع یافته، می‌توانید به آسانی با این روش آنها را از بین ببرید.

 

مناسب چه افرادی نیست؟

مادران باردار یا شیرده نباید در این دوران نسبت به لاغری با اولترزاد اقدام کنند. علاوه بر این افرادی که نارسایی‌های قلبی یا کبدی دارند، باید حتما با اجازه پزشک معالج خود، این روش را امتحان کنند. افراد مبتلا به صرع و دیابت نیز برای انجام پیکرتراشی با این روش کاندیدهای خوبی نیستند.

 

اقدامات لازم قبل از پیکرتراشی اولترازد

مهم‌ترین اقدامی که باید قبل از لاغری با اولترازد انجام دهید، انتخاب یک پزشک حاذق و با تجربه؛ مانند دکتر نقشوار است. از دیگر اقدامات لازم قبل از انجام این عمل مصرف نکردن داروهای رقیق کننده خون به مدت یک هفته قبل از عمل و عدم استعمال دخانیات است.

 

نقاهت و مراقبت‌های بعد از پیکرتراشی اولترازد

از آنجایی که اولترزاد روشی غیرتهاجمی است، اقدام خاص و سختی بعد از انجام عمل، نیاز ندارد. اگر چه توصیه می‌شود که 3 راهکار زیر را برای بهبودی سریع‌تر خود انجام دهید:

  • تا یک ساعت بعد از عمل استراحت کامل داشته باشید.
  • به مدت 2 هفته از گن‌های مخصوص استفاده کنید تا پوست شما دچار افتادگی نشود.
  • تا چند هفته فعالیت بسیار سنگینی انجام ندهید.

 

دلایل انجام پیکرتراشی به روش اولترزاد

افرادی که در یک ناحیه خاص از بدن خود دچار چربی اضافه هستند، نمی‌توانند با رژیم گرفتن این چربی‌ها را از بین ببرند؛ به همین دلیل به آنها توصیه می‌شود از روش‌های جایگزین؛ مانند اولترزاد استفاده کنند. این روش بر روی تمام نقاط بدن قابل اجرا است؛ در صورتی که بسیاری از روش‌های لاغری برای تمام نقاط بدن مناسب نیستند.

 

بهترین جراح اولترازد در تهران

دکتر نقشوار با سابقه‌ای 20 ساله در زمینه انجام جراحی‌های زیبایی و لاغری با دستگاه‌های مختلف، بهترین جراح اولترزاد در تهران است و پیکرتراشی را با استفاده پیشرفته‌ترین دستگاه‌های دنیا و به روزترین متدها در محیطی آرام و کاملا استریل شده، انجام می‌دهد. داشتن صدها جراحی زیبایی موفق در تهران نشان از توانایی‌های دکتر نقشوار در این زمینه است.

 

اولترازد

 

هزینه عمل پیکرتراشی اولترازد

هزینه عمل اولترزاد با توجه به ناحیه مورد نظر، میزان چربی تجمع یافته در آن، داروهای تجویز شده توسط پزشک و البته مهارت و سابقه پزشک در این زمینه متفاوت است. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از هزینه این عمل با شماره تلفن‌های درج شده در سایت دکتر نقشوار تماس بگیرید و علاوه بر اطلاع از هزینه‌ها، نوبت خود را در کمترین زمان ممکن ثبت کنید.

 

کلام آخر

اولترزاد یکی از روش‌های غیرتهاجمی و نوین برای لاغری است که هیچ‌گونه عارضه جدی به همراه ندارد و بر روی تمام نقاط بدن قابل انجام است. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از این روش لاغری دریافت کنید، باید به بهترین جراح اولترازد در تهران مراجعه کنید. دکتر نقشوار با داشتن تخصص و تجربه بالا در این زمینه بهترین جراح پیکرتراشی است. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت شماره تماس جهت مشاوره یا ویزیت از دکتر فرزان نقشوار در بهترین مرکز اولترازد در تهران با شماره 02122083860 تماس بگیرید.

 

 سوالات متداول درباره پیکرتراشی به روش اولترازد

  • نتایج اولترزاد بعد از چه مدتی مشاهده می‌شوند؟

نتایج نهایی اولترزاد بعد از 6 تا 8 هفته بعد از عمل قابل مشاهده است.

  • تعداد جلسات لازم برای لاغری با این روش چقدر است؟

تعداد جلسات با توجه به شرایط بدنی هر فرد متفاوت است.

  • آیا پس از انجام این عمل می‌توان فعالیت‌های روزمره را از سر گرفت؟

بله، بعد از 1 تا 2 ساعت استراحت می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را ادامه دهید.

اشتراک گذاری در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *