لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب
فهرست عناوین

سانترال لب چیست؟

جراحی سانترال لب یک عمل جراحی زیبایی به منظور برداشتن پوست اضافه بین بینی و لب فوقانی با ایجاد برشی کوچک در ناحیه زیر بینی و با قصد زیباتر دیده شدن لب فوقانی و ایجاد تناسب بین لب و بینی می‌باشد. اگر می‌خواهید بیشتر بدانید در این مقاله با بهترین جراح لیفت سانترال لب تهران، دکتر فرزان نقشوار همراه شوید.

 

عمل لیفت سانترال لب چیست؟

یک روش جراحی زیبایی و معمولا با بی‌حسی موضعی در مطب است که توسط بهترین جراح زیبایی تهران دکتر فرزان نقشوار و در مرکز زیبایی ما در سعادت آباد انجام می‌شود. در این عمل زیبایی، تحت شرایط استریل، با یک برش لیزری ظریف پوست اضافه بین بینی و لب برداشته شده و پس از اجرای بخیه‌های بسیار ظریف، لب فوقانی به سمت بالا کشیده می‌شود که باعث می‌شود تا قرمزی لب بیشتر نمایان شود. این حالت باعث افزایش زیبایی صورت و تناسب بیشتر است.

 

چه کسی می‌تواند درخواست لیفت سانترال لب کند؟

هر زیباجویی که بخواهد باریکی لب‌ها را نزد بهترین جراح لیفت سانترال لب تهران از بین ببرد و زیبایی خود را چند برابر کند با یک مشاوره زیبایی در مرکز زیبایی دکتر فرزان نقشوار، به آرزوی خود می‌رسد.

 

مناسب ترین فرد برای عمل لیفت سانترال لب کیست؟

هر فردی که فاصله لب و بینی او زیاد است و تناسب کافی برقرار نیست، می تواند کاندید خوب این عمل زیبایی باشد.

 

قبل از جراحی سانترال لب چه کارهایی لازم است؟

اولین قدم مشاوره با بهترین جراح زیبایی و جراح لیفت سانترال لب تهران در مطب است. دکتر فرزان نقشوار با بررسی صورت و معاینه لب‌ها، یک مشاوره جراحی درست و علمی را به شما ارائه می‌دهد. در قدم بعدی، بررسی بیماری‌های زمینه ای و مصرف داروها، به خصوص داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین ضروریست و در قدم آخر، ترک سیگار و مشروب الکلی به مدت دو هفته توصیه می‌شود تا بهترین نتیجه و جوش خوردن عالی زخم را در بر داشته باشد.

 

زمان و مکان عمل سانترال لب چگونه است؟

بهترین جراح سانترال لب تهران، با رعایت دقیق ترین نکات ایمنی و استانداردهای جراحی شما را در مرکز زیبایی در شرایط استریل عمل میکند.این عمل در دستان دکتر فرزان نقشوار بهترین جراح زیبایی تهران، تنها ۳۰ دقیقه طول می کشد و در شرایط کامل بی دردی و با آرامش کامل است.

 

مراقبت های بعد از عمل جراحی لیفت سانترال لب

بعد از عمل لیفت سانترال لب توصیه می‌شود تا موارد زیر را حتما رعایت کنید:

  • تا یک هفته از خوردن غذای سفت پرهیز کنید.
  • به مدت یک ماه آدامس نجوید.
  • مراقبت از زخم را به شما آموزش می‌دهیم و حتما تمام موارد را رعایت کنید.
  • مرتبا با شما از طرف مرکز زیبایی دکتر نقشوار در تماسیم.
  • یک الی دو بار شما را پس از انجام لیفت سانترال لب ویزیت می‌کنیم.
  • بخیه را معمولا بعد از گذشت ۷ روزه می‌کشیم.

 

بهترین نتیجه جراحی لیفت سانترال لب چه زمانی حاصل می‌شود؟

بهترین نتیجه لیفت سانترال لب، زمانی که ورم جراحی از بین برود به دست می‌آید. باید حدود یک ماه صبر کنید و دکتر فرزان نقشوار، بهترین جراح سانترال لب تهران با تجویز داروهای ضد اسکار زخم، به شما در رفع همه نگرانی‌ها کمک می‌کند.

 

عوارض لیفت سانترال لب

مثل همه عمل‌های زیبایی، عفونت زخم جز عوارض مهم است که ما با رعایت استانداردها، از آن پیشگیری می‌کنیم. نکته مهم بعدی احتمال بروز اسکار زخم و اصطلاحا گوشت اضافه است که دکتر فرزان نقشوار بهترین جراح لیفت سانترال لب تهران با مهارت بالا از آن پیشگیری می‌کند و در موارد نادر با لیزر تخصصی فرکشنال co2, آنرا درمان می کنیم.

 

حرف آخر

لیفت سانترال لب از محبوب‌ترین و معروف‌ترین اقدامات زیباییست و در دست یک جراح توانا مانند دکتر فرزان نقشوار نتایج زیبایی عالی برای شما به ارمغان دارد.

 

اشتراک گذاری در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *