لیپوساکشن غبغب

لیپوساکشن غبغب
فهرست عناوین

لیپوساکشن غبغب چیست؟

یک عمل جراحی کوچک و ناچیز که با آن، چربی غبغب و بالای گردن در مطب با بیحسی موضعی برداشته می شود.

هدف زیبایی لبه چانه ای و گردن است.دکتر فرزان نقش وار بهترین جراح لیپوساکشن غبغب در این مقاله ، بهترین نکات را آموزش می دهد.

 

لیپوساکشن غبغب مناسب چه کسانیست؟

هر زیباجویی که در ناحیه غبغب حجم چربی اضافه دارد، می تواند درخواست لیپوساکشن غب غب نماید‌.برداشتن چربی غب غب، توسط بهترین پزشک لیپوساکشن غب غب ، باعث زیباتر دیده شدن گردن و زاویه فک می شود و نتیجه مهم آن جوانتر دیده شدن ناحیه صورت و گردن است.

 

قبل از لیپوساکشن غبغب چه کارهایی لازم است؟

فقط یک مشاوره در مطب و با بهترین جراح لیپوساکشن غب غب تهران، دکتر فرزان نقش وار، بهترین تصمیم و انتخاب شماست. قطع سیگار از یک هفته قبل توصیه می کنیم. بررسی بیماری های زمینه ای و داروها هم لازم است. اگر داروی فشار خون یا آسپرین مصرف می کنید، پزشک جراح لیپوساکشن غبغب را مطلع کنید.

 

جراحی لیپوساکشن غبغب چگونه است؟

این جراحی کوچک در بیمارستان و تحت بیهوشی هم قابل انجام است. اما در مرکز زیبایی ما، بهترین جراح لیپوساکشن غبغب آنرا با بیحسی و بی دردی کامل و تحت شرایط کاملا استریل انجام میدهد.زمان جراحی ۴۵ دقیقه استو بلافاصله شما را مرخص می کنیم تا به منزل بروید.

 

آیا می شود چربی غبغب را به صورت تزریق کرد؟

معمولا حجم این چربی کم است ، اما برای یک تا دو موضع مثلا چانه یا خط خنده می شود از این مقدار کم ، کمک گرفت.برای استفاده از این چربی، دکتر فرزان نقشوار، بهترین جراح لیپوساکشن غب غب تهران، از فیلترهای مخصوص خالص سازی چربی کمک می گیرند.

 

نقاهت پس از لیپوساکشن غبغب به چه صورت است؟

نقاهت معمولا ۲ تا ۳ روز درد مختصر دارد و گاهی کبودی گردن تا یک هفته می ماند.برای مرخصی از محل کار ۳ روز کافیست.گاهی تا ۳ روز آنتی بیوتیک تجویز می شود.هیچ خطر جدی زیباجوی لیپوسا‌کشن غبغب را تهدید نمیکند.خطر آمبولی چربی و تنگی نفس وجود ندارد زیرا چربی برداشت شده ناجیز هست‌.

 

عوارض لیپوساکشن غبغب چیست؟

عفونت نادر است. کبودی و ورم ناچیزی رخ می دهد و زود رفع می شود. برای درد مختصری که دارد، مسکن ساده کافیست.

 

مراقبت های لازم پس از لیپوساکشن غبغب چیست؟

  • ۳ تا ۴ هفته منظم گن ببندید.
  • روزی ۲ بار گن را باز کنی و غبغب را با دست و به کمک روغن زیتون ماساژ دهید.
  • غذای سفت نجوید و در ۴۸ ساعت اول مایعات بیشتری بنوشید.
  • ما منظم و مرتب شما را همراهی میکنیم.
  • ۲ ویزیت در مطب پس از جراحی، لازم است.

 

سوال مهم: آیا عمل جراحی لیپوساکشن غبغب همراه با بوکال فت امکان پذیر است؟

بلی! این دو عمل با هم لیپوفیس تخصصی نام دارد و دکتر فرزان نقش وار بهترین جراح بوکال فت تهران و بهترین جراح لیپوساکشن غبغب تهران، آنرا به بهترین نحو و استانداردترین روش انجام میدهد.

لینک: بوکال فت

 

حرف آخر

لیپوساکشن غب غب کار کوچک و ظریفیست، اگر از چربی غب غب و آویزان بودن پوست آن ناراضی هستید برای مشاوره با دکتر فرزان نقش وار بهترین جراح لیپوساکشن غب غب، همین الان وقت مشاوره رزرو کنید. آرزوهای دست یافتنی را برآورده کنید، آرام آرام شادتر زندگی کنید.

اشتراک گذاری در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *