پیکرتراشی پشت کمر

فهرست عناوین

پیکرتراشی پشت کمر در بهترین کلینیک تهران

تناسب اندام و داشتن هیکلی خوش‌فرم خواسته همه افراد با هر سن و جنسیتی است. گاهی به دلیل شرایط نامناسب زندگی یا بیماری‌های خاص، دچار اضافه وزن و چاقی می‌شویم. امکان دارد در برخی شرایط از نتیجه بخشی رژیم‌های غذایی یا ورزش‌های کاهش وزن ناامید شویم یا بخش‌هایی از بدن بعد از کاهش وزن همچنان چاق و بد فرم باقی بمانند. پيکرتراشی پشت کمر بهترین راه برای از بین بردن چربی‌های جمع شده در این ناحیه محسوب می‌شود.

 

پیکرتراشی پشت کمر چیست؟ (تخلیه چربی کمر)

پيکرتراشی پشت کمر روشی است که در آن چربی‌های جمع شده در ناحیه بین دو کتف، زیر بغل یا پهلوها برداشته می‌شوند. برای تناسب فرم پشت کمر دو روش تهاجمی (جراحی) و غیرتهاجمی (روش‌های بدون نیاز به جراحی و بیهوشی) وجود دارند. انتخاب مناسب‌ترین روش برای از بین بردن چربی‌های پشت و کمر به تمایل بیمار و صلاح دید پزشک بستگی دارد.

در پیکرتراشی پشت کمر با کمک جراحی، چربی‌ها و پوست‌های اضافی پشت و کمر برداشته می‌شوند. در این نوع پیکرتراشی دوره نقاهت طولانی است و برای دیدن نتیجه کاهش وزن باید تا بهبودی کامل صبر کنید. روش‌های غیرتهاجمی بادی اسکالپتینگ (body sculpting) زمان بیشتری برای اثر بخشی نیاز دارند. با این حال به دلیل دوران نقاهت کوتاه‌تر و ریسک کمتر،‌ محبوبیت بیشتری دارند. در میان روش‌های غیرتهاجمی، لیپوماتیک بیشترین و بهترین نتیجه را دارد.

 

مزایا و معایب پیکرتراشی پشت کمر

در لیپوماتیک پشت کمر چربی‌ها با کمک تکنولوژی روز دنیا شکسته می‌شوند. بعد با کمک برش‌های کوچکی که در برخی نواحی پشت ایجاد می‌شود، چربی‌های اضافی با کمک لوله و دستگاه مکش خارج می‌شوند. دوران نقاهت در پیکرتراشی پشت کمر با روش لیپوملاتیک به اندازه بهبود جای زخم‌های کوچک برش خواهد بود.

  • تغییر سریع فرم ظاهری پشت و کمر
  • سفت شدن پوست بعد از جراحی
  • سرعت بالای بهبودی بعد از عمل
  • درد کم
  • عدم نیاز به بیهوشی
  • دوران نقاهت کوتاه

در بین روش های مختلف پیکرتراشی که برای برطرف کردن چربی پشت کمر استفاده می‌شوند،‌ لیپوماتیک عارضه خاصی ندارد. در این روش بیمار به داروهای بیهوشی حساسیت نمی‌دهد یا در دوران طولانی نقاهت با زخم‌های باز، در معرض ابتلا به انواع عفونت‌ها قرار ندارد. اگر عمل لیپوماتیک توسط دکتر نقشوار انجام شود، خطرات جراحی تقریبا صفر خواهد بود.

 

پیکرتراشی پشت کمر

 

خطرات و عوارض عمل پیکرتراشی پشت کمر

جراحی پیکرتراشی پشت کمر نیز دارای برخی عوارض ناخواسته است که امکان دارد در برخی افراد بروز کند. در نظر داشته باشید که در صورت جراحی زیر نظر بهترین جراح پیکرتراشی در تهران نیازی نیست نگران عوارض ناخواسته باشید.

  • آمبولی
  • بی حسی در ناحیه تحت جراحی
  • عفونت زخم ها
  • تجمع مایعات زیر پوست
  • ناهمواری بخش پیکرتراشی شده
  • شل شدگی پوست

 

کاندید مناسب پیکرتراشی پشت کمر

برای اینکه جراحی پیکرتراشی پشت کمر نتیجه مناسبی داشته باشد، باید انتظارات معقولی برای بعد از عمل داشته باشید. بدن خودتان را با تصاویر، عکس‌ها و مدل‌ها مقایسه نکنید. درباره تغییرات بدن بعد از عمل از متخصص سوال کنید و متناسب با پیش‌بینی‌های تقریبی جراح، منتظر نتیجه پیکرتراشی باشید. افرادی که

  • وزن ثابت و بدون تغییر دارند.
  • از سایر روش‌های کاهش چربی جواب نگرفته‌اند.
  • بیماری زمینه‌ای و مزمن ندارند.
  • پوست آن‌ها دارای خاصیت ارتجاعی است.

برای جراحی پیکرتراشی پشت کمر مناسب هستند. سوابق پزشکی، داروهای مصرفی، سبک زندگی و موارد دیگری نیز وجود دارند که حائز اهمیت هستند. اطلاعات لازم متناسب با هر فرد در طول جلسه مشاوره توسط متخصص پرسیده می‌شود.

 

پیکرتراشی پشت کمر

 

اقدامات قبل و بعد از جراحی پیکرتراشی پشت کمر

حداقل از دو هفته قبل عمل نباید دخانیات و سیگار مصرف کرده باشید. نوشیدن الکل نیز ممنوع است و باید یک تا دو هفته قبل از جراحی بادی اسکالپتینگ مصرف الکل را قطع کنید. اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید، با مشورت پزشک باید پیش از عمل آن را قطع کنید و برای مصرف دوباره آن بعد جراحی از متخصص مشورت بگیرید.

بعد از عمل پیکرتراشی پشت کمر تا یک هفته که دوران نقاهت را می‌گذرانید، به شکم بخوابید و وزن بدن را روی پشت و کمر نیندازید. از 4 الی 6 ساعت قبل از عمل نباید چیزی بخورید. بعد از عمل نیز باید غذاهای نرم و مقوی مصرف کنید. دو تا سه روز قبل عمل و یکی دو روز بعد از عمل از مصرف کافئین خودداری کنید.

 

دوره نقاهت جراحی پیکرتراشی پشت کمر

دوران نقاهت در جراحی لیپوماتیک کوتاه و تقریبا یک هفته است. در عمل بادی اسکالپتینگ به روش لیپوماتیک تنها چند برش خیلی کوچک ایجاد می‌شوند. به همین دلیل کافی است تا بهبودی زخم‌ها مراقبت کنید. گاهی کمی تورم و کبودی در بیماران ایجاد می‌شود که در بازه زمانی دو روز تا یک هفته بعد جراحی رفع می‌شوند.

 

پیکرتراشی کمر توسط دکتر فرزان نقشوار

جراحی‌های درمانی یا زیبایی عوارض جانبی ناخواسته‌ای دارند که بیماران را نگران می‌کند. افرادی که متقاضی پيکرتراشی پشت کمر هستند، با بررسی عوارض جانبی برای انجام پیکرتراشی دو دل می‌شوند. در نظر داشته باشید که عوارض جانبی هر روش در تمامی افراد بروز نمی‌کنند. همین طور در شرایطی که جراحی را زیر نظر بهترین جراح پیکرتراشی در تهران انجام دهید، احتمال بروز عوارض جانبی کاهش می یابد.

 

بهترین جراح پیکرتراشی در تهران

دکتر فرزان نقشوار با بیش از 20 سال تجربه و سابقه درخشان در جراحی عمومی و پيکرتراشی کمر با بهره‌گیری از بهترین تجهیزات و به‌روزترین دانش،‌ ایمن‌ترین روش را برای تناسب اندام بیماران انتخاب می‌کند. نوبت‌گیری از بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران آسان است و از طریق سایت دکتر فرزان نقشوار انجام می‌شود.

 

پیکرتراشی پشت کمر

 

هزینه پیکرتراشی پشت کمر

هزینه عمل پیکرتراشی پشت کمر به میزان چربی، ‌روش جراحی و عوامل دیگری بستگی دارد و از فردی به فرد دیگر متفاوت است. هزینه جراحی در جلسه مشاوره به بیمار اعلام می‌شود. این هزینه شامل جراحی و مراقبت‌های بعد از عمل خواهد بود که تا زمان ترخیص فرد از مطب هستند.

 

مشاوره قبل عمل پیکرتراشی پشت کمر

ویژگی‌های بدنی افراد منحصر به فرد است و نوع چاقی در هر فرد با فرد دیگری متفاوت خواهد بود. در برخی افراد چاقی به صورت موضعی و تجمع چربی در نواحی شکم خواهد بود. در حالی که برای برخی دیگر چاقی در بدن پخش می‌شود و نواحی شکم، ران، باسن و حتی سینه‌ها را از چربی اشباع می‌کند. مشاوره تخصصی پیش از پيکرتراشی پشت کمر به شما کمک می‌کند که از نحوه جراحی آگاه شوید.

در جلسات مشاوره درباره وضعیت بدن شما بعد از جراحی پیش‌بینی‌هایی اتفاق می‌افتد. به همین دلیل شما می‌دانید که بعد از عمل باید انتظار چه تغییراتی را در بدنتان داشته باشید. در طول یک مشاوره تخصصی با توجه به فرم کلی چاقی بیمار بهترین روش برای پيکرتراشی نواحی پشت و کمر به فرد توصیه می‌شود.

 

کلام آخر

برخی افراد دچار چاقی‌های موضعی می‌شوند که منجر به تغییر فرم قسمت‌های خاصی از بدن می‌شود. گاهی با رعایت رژیم غذایی و ورزش کردن،‌ قسمت‌هایی از بدن همچنان چاق و بد فرم می‌مانند و تنها راهی که برای لاغری آنها وجود دارد،‌ پیکرتراشی است. پشت و کمر نواحی‌ای هستند که به سختی چربی از دست می‌دهند و چاقی این بخش‌ها باعث بد فرم دیده شدن بدن می‌شود.

برای اینکه بهترین نتیجه را از پيکرتراشی پشت کمر بگیرید و نگران عوارض جانبی نباشید، باید از جراح حرفه‌ای کمک بگیرید. دکتر فرزان نقشوار بهترین جراح پیکرتراشی در تهران است و سلامت بیماران را اولویت در نظر می‌گیرد.

برای دریافت مشاوره از بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران و بهره‌مندی از سابقه درخشان دکتر فرزان نقشوار با شماره ثابت 02122083860 یا شماره همراه 09030533103 تماس بگیرید. ساعات حضور دکتر نقشوار روی صفحه اصلی سایت درج شده است و شما برای دریافت مشاوره حضوری می‌توانید در ساعات اعلام شده به کلینیک واقع در تهران، سعادت آباد، میدان کاج، اول سرو شرقی مراجعه کنید.

 

سوالات متداول درباره پیکرتراشی پشت کمر

  1. چه افرادی می‌توانند پیکرتراشی پشت کمر را انجام دهند؟

تمامی کسانی که دچار چاقی موضعی در قسمت پشت کمر هستند، وزن ثابتی دارند و پوست بدن آن‌ها خاصیت ارتجاعی دارد، قادر به انجام عمل پیکر تراشی کردن پشت و کمر هستند.

  1. آيا بانوانی که زایمان کرده‌اند، مجاز برای انجام پیکرتراشی کمر هستند؟

حداقل 6 ماه باید از زایمان طبیعی بگذرد تا بتوانید پیکرتراشی پشت کمر داشته باشید. اگر سزارین داشته‌اید باید بعد از بهبود زخم‌های سزارین درباره عمل پیکرتراشی با پزشک مشورت کنید.

  1. نتیجه لیپوماتیک پشت کمر موقت و برگشت‌پذیر است؟

اگر رژیم غذایی خود را رعایت کنید و تحرک کافی داشته باشید، نتیجه جراحی لیپوماتیک دائمی است؛ اما در صورت چاقی و اضافه وزن، بدن شما در ناحیه جراحی، چربی جدید تولید می‌کند.

اشتراک گذاری در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *