جوانسازی و لیفت صورت با نخ آپتوس

فهرست عناوین

همه آنچه باید درباره جوانسازی و لیفت صورت با نخ آپتوس بدانید!

آیا به دنبال راهی موثر برای جوانسازی صورت هستید و در انتخاب بین گزینه های درمانی تردید دارید؟ لیفت صورت با نخ آپتوس، بهترین راهکار برای افرادی است که از مشکل افتادگی گونه و پیری پوست رنج می برند. قبل از انجام لیفت صورت با نخ باید با مزایا، مراقبت های بعد از عمل و سایر نکات لازم درباره این روش آشنا شوید. در این مطلب، همه آنچه باید درباره لیفت با نخ آپتوس بدانید را برای شما تهیه کرده ایم.

 

نخ لیفت آپتوس چیست؟

نخ لیفت آپتوس به نخ بخیه اطلاق می شود که برای تولید آن ترکیباتی مانند پلی لاکتیک اسید و پلی پروپیلن مورد استفاده قرار می گیرند. نخ های آپتوس می توانند صورت را جوانسازی و لیفت کرده و تاثیر بسزایی در سفتی پوست و رفع چین و چروک داشته باشند. در واقع، نخ آپتوس به جهت فرم دهی به صورت مورد استفاده قرار می گیرد و از بی خطرترین انواع نخ ها محسوب می شود. نخ آپتوس مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است.

 

نخ های آپتوس چگونه عمل می‌کنند؟

آیا می دانید که جوانسازی توسط نخ آپتوی چگونه انجام می شود؟ در این روش، نخ ها به شکل استراتژیک و با روشی که کمتر تهاجمی است به پوست وارد می شوند. موادی که برای ساخت این نخ ها به کار گرفته شده اند، در لیفتنیگ و کلاژن سازی پوست نقش موثری دارند.

 

مراحل انجام لیفت صورت با نخ آپتوس

لیفت صورت با نخ آپتوس طی چند مرحله انجام می شود. پزشکی که این کار را انجام می دهد باید به اندازه کافی دارای مهارت و تجربه باشد تا لیفت صورت با نخ را به درستی انجام دهد. در طی این روش، پزشک با سوزن، نخ ها را وارد لایه های پوستی می کند. پزشک به گونه ای نخ ها را زیر پوست اعمال می کند تا گونه ها لیفت شده و صورت جوان تر دیده شود.

 

جوانسازی و لیفت صورت با نخ آپتوس
جوانسازی و لیفت صورت با نخ آپتوس | دکتر فرزان نقشوار

 

مزایای لیفت صورت با نخ آپتوس

لیفت صورت با نخ آپتوس به دلیل مزایایی که دارد، مورد استقبال بسیاری از زیباجویان قرار گرفته است. لیفت صورت با نخ نیاز به بی حسی دارد و ماندگاری و اثربخشی آن نیز طولانی تر است. به علاوه، بازه زمانی انجام لیفت با نخ، کوتاه تر است و کلاژن سازی پوست را افزایش می دهد.

 

مراقبت های پس از لیفت صورت با نخ آپتوس

بعد از انجام عمل باید تکنیک های مراقبتی‌ای را دنبال کنید. به عنوان مثال، تا یک ماه نباید گردن و صورت خود را ماساژ دهید. تا دو هفته نیز نباید در معرض اشعه ماورابنفش قرار بگیرید. همچنین،  تا مدت سه روز بعد از لیفت نباید روی صورت بخوابید یا ورزش های سنگین انجام دهید. در صورتی که بعد از لیفت، درد خفیفی را احساس کردید، می توانید مصرف داروهای ضددرد و تسکین دهنده را در برنامه تان قرار دهید.

 

کلاژن سازی با نخ آپتوس

کلاژن در سطح پوست با افزایش سن کمتر می شود و احتمال افتادگی گونه ها نیز افزایش پیدا می کند. به همین خاطر، باید از تکنیک هایی مانند لیفت صورت با نخ آپتوس برای لیفت گونه استفاده کرد. نخ های آپتوس، روند ساخت کلاژن را تحریک کرده و خاصیت ارتجاعی پوست را نیز افزایش می دهند.

 

جوانسازی و لیفت صورت با نخ آپتوس
جوانسازی و لیفت صورت با نخ آپتوس | دکتر فرزان نقشوار

 

مقایسه‌ نخ آپتوس با سایر نخ‌ ها

نخ آپتوس با سایر نخ های قابل استفاده برای لیفت تفاوت دارد. نخ آپتوس از موادی ساخته شده است که باعث افزایش ماندگاری این روش می شوند. نخ آپتوس بدون اینکه ویژگی های طبیعی پوست را تغییر دهد، منجر به جوانسازی پوست می شود. به همین خاطر، بیشتر پزشکان از این نخ برای لیفت صورت استفاده می کنند.

 

ماندگاری لیفت صورت با نخ‌ آپتوس

لیفت صورت با نخ آپتوس دارای میزان ماندگاری بیشتری در مقایسه با سایر نخ ها است. اما شاید این سوال شما هم باشد که میزان ماندگاری لیفت با نخ چقدر است؟ نخ های آپتوس دارای بیشتر از 1 سال ماندگاری هستند. معمولا پزشکان به افرادی که قصد انجام جوانسازی صورت را دارند، این روش را پیشنهاد می کنند.

 

هزینه‌ لیفت صورت با نخ آپتوس

هزینه ای که باید برای این روش زیبایی و جوانسازی بپردازید به عوامل مختلف بستگی دارد. یکی از این عوامل، نوع نخ آپتوس است که برای لیفت استفاده می شود. به علاوه، فاکتورهای دیگری از قبیل مهارت پزشک، تعداد نخ های قابل استفاده، موقعیت کلینیک و ناحیه تحت درمان نیز در تعیین هزینه این عمل زیبایی موثر هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه‌ها می توانید با کلینیک زیبایی مدنظر خود تماس بگیرید.

 

کلام آخر

شما می توانید از طریق لیفت صورت با نخ آپتوس، زیبایی و جوانی پوست خود را احیاء کنید. لیفت با نخ، از بهترین روشها برای افرادی است که به دنبال تکنیک درمانی غیرجراحی برای جوانسازی صورت هستند. آیا به دنبال بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران هستید؟ کلینیک دکتر فرزان نقشوار، بهترین گزینه برای لیفت صورت با نخ است. دکتر نقش وار، به عنوان بهترین جراح لیفت صورت با نخ در تهران شناخته شده و در این زمینه سوابق کاری متعددی دارد. جهت دریافت ویزیت و مشاوره می توانید با شماره  ۰۲۱۲۲۰۸۳۸۶۰ تماس بگیرید.

 

سوالات متداول لیفت صورت با نخ آپتوس

  1. چه افرادی کاندید مناسبی برای این روش لیفت صورت هستند؟

افرادی که دچار افتادگی گونه شده اند، کاندید مناسبی برای این روش جوانسازی صورت هستند.

  1. آیا لیفت صورت با نخ درد و عوارض جانبی به همراه دارد؟

این عمل با استفاده از آرام بخش و بی حسی موضعی انجام می شود و درد و عوارض جدی به همراه ندارد.

  1. بعد از انجام لیفت توسط نخ آپتوس چه تکنیک مراقبتی لازم است؟

بعد از انجام این عمل زیبایی باید تا مدت یک ماه فعالیت بدنی سنگین انجام ندهید و از ماساژ صورت و گردن خود نیز اِجتناب کنید.

  1. لیفت صورت با نخ آپتوس چه مزایایی دارد؟

از مزایای این روش می توان به عدم نیاز به بی حسی، اثربخشی بیشتر و ماندگاری و اثربخشی بهتر این روش اشاره کرد.

اشتراک گذاری در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *