تزریق چربی از فردی به فرد دیگر

فهرست عناوین

با تکنیک تزریق چربی از فردی به فرد دیگر بیشتر آشنا شوید

تزریق چربی از فردی به فرد دیگر در برخی مواقع امکان پذیر است. البته، قبل از اقدام برای تزریق چربی باید شرایط تان توسط پزشک مربوطه بررسی شود. اگر چربی اضافی نداشته باشید، کاندید مناسبی برای این جراحی نیستید. به خاطر داشته باشید که پروسه انتقال چربی از فردی به فرد دیگر نیز شاید نتیجه بخش نباشد. بدن شما ممکن است که چربی استخراج شده از فرد دیگر را پس بزند و یا حتی سلامت جانی شما را تهدید کند. به علاوه، باید با نکات مربوط به تزریق چربی از شخصی به شخص دیگر نیز بیشتر آشنا شوید. در این مطلب، همه آنچه باید درباره این روش انتقال چربی بدانید را به شما خواهیم گفت.

 

تزریق چربی از فردی به فرد دیگر چگونه انجام می شود؟

برای انتقال چربی از افراد غیر یکسان باید اقداماتی صورت بگیرد و نیاز به مصرف داروهای سرکوب کننده ایمنی دارید. در کل، انتقال چربی بین افراد یکسان مانند دوقلوهای همسان باید انجام شود. شما باید DNA مشترک با فرد انتقال دهنده داشته باشید تا دچار عوارض جانبی و مشکل در عدم پذیرش چربی نشوید.

 

آیا انتقال چربی بی خطر است؟

انتقال چربی را می توان نوعی روش کم تهاجمی و ایمن در نظر گرفت. انتقال چربی مانند سایر جراحی ها ممکن است با عوارض جانبی همراه باشد. به همین خاطر، برای به حداقل رساندن و پیشگیری از عوارض، باید انتقال چربی توسط پزشکان مجرب صورت بگیرد. پزشک باید مهارت بسیار بالایی در زمینه تزریق چربی داشته باشد، تا زیباجو دچار مشکلات و عوارض جانبی نشود.

 

چرا بدن فرد چربی دیگران را رد می کند؟

لازم به ذکر است که تمام افراد نمی توانند به بدن شما چربی انتقال دهند. اگر با فرد اهدا کننده چربی از نظر ژنتیکی تطابق نداشته باشید، بدن تان چربی را نمی پذیرد. در واقع، به دلیل یکسان نبودن از نظر ژنتیکی، بدن تان انتقال چربی را رد می کند.

 

آیا در این روش استثنا وجود دارد؟

گاهی اوقات، امکان تزریق چربی از فردی به فرد دیگر وجود دارد. به عنوان مثال، تزریق چربی می تواند از یکی از دوقلوهای همسان به دیگری انجام شود. دوقلوهای همسان به دلیل داشتن DNA مشابه، چربی های بدن یکدیگر را رد نمی کنند. این موضوع در علم پزشکی نیز به اثبات رسیده است.

 

تزریق چربی از فردی به فرد دیگر
تزریق چربی از فردی به فرد دیگر | دکتر فرزان نقشوار

 

مشاوره قبل از تزریق چربی از فردی به فرد دیگر

قبل از اقدام برای انتقال چربی از فردی به فرد دیگر باید مشاوره دریافت کنید. در جلسه مشاوره، اطلاعات لازم درباره نحوه تزریق، هزینه ها و… در اختیارتان قرار می گیرد. در این جلسه، تمام اطلاعات لازم توسط پزشک درباره عوارض، خطرات و نحوه انجام این عمل به شما ارائه می شود.

 

هزینه تزریق چربی از فردی به فرد دیگر

هزینه انجام تزریق چربی از فردی دیگر به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. در جلسه معاینه، فاکتورهای مختلف بررسی شده و هزینه ها به شما اطلاع داده می شود. دستمزد جراح و هزینه کلینیک نیز جزو سایر عوامل تاثیرگذار بر هزینه انجام انتقال چربی از فردی دیگر محسوب می شوند.

 

تزریق چربی از فردی به فرد دیگر
تزریق چربی از فردی به فرد دیگر | دکتر فرزان نقشوار

 

کلام آخر

کلینیک دکتر نقشوار، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران محسوب می شود. این پزشک در زمینه ارائه انواع خدمات زیبایی، سوابق کاری درخشانی دارد. پس اگر به دنبال بهترین دکتر تزریق چربی در تهران هستید، به کلینیک دکتر فرزان نقشوار مراجعه کنید. جهت دریافت مشاوره و ویزیت جهت تزریق چربی از فردی به فرد دیگر می توانید با شماره ۰۲۱-۲۲۰۸۳۸۶۰ تماس بگیرید.

 

سوالات متداول درباره تزریق چربی از فردی به فرد دیگر

  1. آیا تزریق چربی از فردی به فرد دیگر امکان پذیر است؟

بله، البته باید از نظر ژنتیکی با یکدیگر مطابقت داشته باشید.

  1. آیا تزریق چربی، خطرات و عوارضی به همراه دارد؟

تزریق چربی به دلیل اینکه خیلی تهاجمی نیست، عوارض جدی‌ای به همراه ندارد.

اشتراک گذاری در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *