تزریق چربی از شکم به صورت

فهرست عناوین

تزریق چربی از شکم به صورت چگونه است؟

تزریق چربی اضافی از شکم به صورت، تکنیکی است که توسط پزشکان زیبایی با هدف بهبود فرم صورت و جوانسازی پیشنهاد می شود. از آنجایی که چربی های اضافی شکم می تواند بسیار آزاردهنده باشد، تزریق چربی از این ناحیه به صورت، بهترین گزینه است. پس اگر صورتی لاغر و  چربی اضافی در ناحیه شکم دارید، انجام این جراحی به شما کمک زیادی می کند.

امروزه خانم ها و حتی آقایان به انجام عمل های زیبایی برای داشت صورتی جوان تر روی آورده اند. یکی از این روش های جراحی، انتقال چربی از شکم به صورت است. در این مطلب، همه آنچه باید درباره مزایا، معایب، مراحل و روش های تزریق چربی از شکم بدانید را با شما در میان خواهیم گذاشت.

 

روش های خارج کردن چربی از شکم

استخراج چربی از شکم برای تزریق به صورت به دو روش سنتی و پیشرفته انجام می شود. در روش پیشرفته، چربی های شکم با دستگاه های مدرن خارج می شوند. اما در روش سنتی، از سرنگ برای خارج کردن چربی های اضافی شکم و تزریق آنها به صورت استفاده می شود.

 

مزایای تزریق چربی از شکم به صورت

قبل از تصمیم گیری درباره انجام این تکنیک جراحی بهتر است که با مزایای آن بیشتر آشنا شوید. یکی از مهمترین مزایای تزریق چربی از شکم به صورت، کمک به سفت کردن و جوانسازی پوست صورت است. از سایر مزایای انتقال چربی از شکم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع سیاهی زیر چشم
  • از بین بردن چروک
  • عدم نیاز به بخیه و پانسمان
  • ماندگاری طولانی مدت
  • عدم بروز التهاب

 

معایب تزریق چربی از شکم به صورت

برخی از روش های جراحی زیبایی، علاوه بر مزایا دارای معایبی نیز هستند. اما در ارتباط با انتقال چربی از شکم به صورت، هیچ عیب و مشکلی به اثبات نرسیده است. با این حال، جهت اطلاع دقیق از معایب این روش جراحی زیبایی می توانید از پزشک خود در این زمینه سوال کنید.

 

تزریق چربی از شکم به صورت

کاربردهای تزریق چربی از شکم به صورت

امروزه تزریق چربی اضافی از شکم به صورت مورد توجه بسیاری از زیباجویان قرار گرفته است. در واقع، این روش جراحی به دلیل کاربردهای متعددی که دارد، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. از کاربردهای این تکنیک جراحی می توان به چاقی صورت، رفع چین و چروک، کاهش خطوط عمیق پوست و… اشاره کرد.

 

آیا تزریق چربی از شکم به صورت دائمی است؟

پوست صورت ممکن است که به مرور دچار افتادگی شود و دلایل مختلفی در بروز این مشکل تاثیرگذار هستند. به همین خاطر، نتایج انتقال چربی از شکم به صورت در هر فردی با دیگری متفاوت است. در صورت رعایت نکات مراقبتی، نتیجه تزریق چربی به صورت دائمی و ماندگارتر خواهد بود.

 

مراحل تزریق چربی از شکم به صورت

به منظور انجام پروسه تزریق چربی از شکم به صورت، مراحل مختلفی باید طی شود. مرحله اول، مشاوره تخصصی با پزشک مربوطه است. در مرحله دوم، پزشک مشخص می کند که چه مناطقی از صورت به چربی احتیاج دارند. مرحله دیگر مربوط به استخراج چربی از ناحیه شکم با استفاده از اصول خاص است. سپس، چربی خارج شده از شکم به پوست صورت تزریق می شود. تزریق با استفاده از سوزن های خیلی نازک صورت می گیرد تا پوست آسیب نبیند. در انتها نیز با رعایت نکات مراقبتی بعد از جراحی تزریق چربی اضافی از شکم به صورت باید منتظر بهبودی بمانید.

 

تزریق چربی از شکم به صورت

کلام آخر

افرادی که از فرم چهره خود راضی نیستند، می توانند روش تزریق چربی از شکم به صورت را انتخاب کنند. اما برای موفقیت آمیزتر بودن نتیجه عمل باید بهترین مرکز تزریق چربی از شکم در تهران را انتخاب کنید. در کلینیک دکتر فرزان نقشوار، بهترین تزریق چربی از شکم در تهران صورت می گیرد. جهت هرگونه مشاوره می توانید با شماره های کلینیک تماس گرفته و نوبت رزرو کنید. با تزریق چربی به صورت، زیبایی از دست رفته چهره تان را دوباره به دست آورید.

 

سوالات متداول درباره تزریق چربی از شکم به صورت

  1. آیا انتقال چربی از شکم به صورت با عوارض جانبی همراه است؟

تزریق چربی از شکم به صورت مانند روش های جراحی دیگر با عوارضی از قبیل قرمزی، تورم و درد همراه است.

  1. آیا همه افراد کاندید مناسبی برای تزریق چربی هستند؟

برای اطلاع از اینکه آیا کاندید مناسبی برای تزریق چربی به صورت هستید، باید توسط پزشک معاینه شوید.

  1. نتیجه تزریق چربی از شکم به صورت چه موقع مشخص می شود؟

نتیجه انتقال چربی از شکم به صورت، طی چند هفته الی چند ماه نمایان می شود.

اشتراک گذاری در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *