بادی جت

فهرست عناوین

بادی جت چیست؟

بادی جت یکی از شیوه های بسیار کم تهاجم برای لاغری است. تمامی افراد می توانند از این روش برای دست پیدا کردن به بدن دلخواه خود استفاده کنند. دکتر نقشوار یکی از بهترین پزشکان در حوزه لیپوساکشن هستند و می توانند این عمل را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهند. ایشان این عمل را به وسیله متد روز دنیا انجام می دهد.

بسیاری از افراد برای خلاص شدن از چربی های خود از روش بادی جت استفاده می کنند. با استفاده از این روش شما می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی به بدن دلخواه خود دست پیدا کنید. علاوه بر این میزان تهاجم در این شیوه بسیار کم است و مدت زمان نقاهت آن نیز کوتاه خواهد بود و شما می توانید در مدتی کوتاه به زندگی روزانه خود باز گردید. اگر می خواهید بیشتر با این روش آشنا شوید بهتر است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

بادی جت شامل چه قسمت هایی از بدن می‌شود؟

شما می‌توانید قسمت‌های مختلفی از بدنتان را به وسیله بادی جت لاغر کنید. چربی های هر یک از این قسمت ها به طور کاملا موضعی از بدن شما خارج می شود. از این طریق می توانید اندامی خوش فرم و زیبا داشته باشید. از جمله این نواحی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شکم
  • ران ها
  • بازوها
  • غبغب
  • پهلو
  • ساق
  • پشت کمر

 

مراحل انجام بادی جت

مراحل انجام این روش بسیار ساده هستند و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌گیرند. در این شیوه از یک سیستم فشار آب کاملا کنترل شده استفاده می‌شود. این سیستم می‌تواند چربی‌ها را شل و خرد کند و سپس آن‌ها را با استفاده از دستگاه به شکل موضعی از بدن خارج نماید. خرد کردن چربی‌ها به وسیله آب هیچ آسیبی به سایر بافت‌ها نمی‌زند و تنها چربی همان موضع را شل می‌کند و عمل بیرون آوردن آن را راحت‌تر می‌نماید.

 

بادی جت

 

مزایای بادی جت

با انجام این نوع از لیپوساکشن از مزایای متعددی برخوردار خواهید شد. همین مزیت ها باعث شده اند تا بسیاری از افراد برای لاغری اندام خود از این روش استفاده کنند. در ادامه برخی از مهم ترین مزایای انجام بادی جت لیپوساکشن را به شما معرفی می کنیم:

  • امکان بیرون آوردن چربی ها به طور زنده و تزریق آن به سایر نواحی بدن
  • ایجاد لاغری موضعی در مدت زمان کوتاه در قسمت های بازو، ران و…
  • عدم آسیب به سایر بافت های بدن
  • دوران نقاهت کوتاه مدت
  • ایجاد کمترین میزان کبودی و خونریزی
  • بدون نیاز به بیهوشی
  • دقت بسیار بالا

 

معایب و عوارض بادی جت

تاکنون عوارض زیادی برای این روش گزارش نشده است؛ اما ممکن است برخی از افراد با مشکلاتی همچون کبودی، تورم، خونریزی و… مواجه شوند. علاوه بر این در صورتی که فرد بهداشت موضع را به درستی رعایت نکند ممکن است با عفونت رو به رو شود. در برخی مواقع نادر نیز پس از انجام عمل به علت کم شدن آب بدن خون در رگ ها جمع و لخته می شود.

 

مشاوره قبل از انجام بادی جت

پیش از انجام بادی جت حتما باید از یک پزشک متخصص مشاوره دریافت کنید. معمولا مشاوره پیش از انجام بادی جت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این مسئله به این علت است که پزشک بر اساس تجربیات خود بهترین موضع را برای خارج کردن چربی برای شما انتخاب می کند. دکتر نقشوار یکی از بهترین و با تجربه ترین پزشکان در حوزه انجام این عمل هستند و می توانند مشاوره هایی موثر را در حوزه این روش به شما ارائه دهند.

 

بادی جت

 

بادی جت مناسب چه افرادی است؟

بهتر است بدانید که همه افراد قادر به استفاده از این شیوه برای لاغری نیستند و پزشکان معمولا اشخاصی که شرایط خاصی دارند را برای این عمل انتخاب می کنند. در صورتی که این شرایط را نداشته باشید نباید برای انجام آن اقدام کنید. بهترین افراد برای انجام این عمل عبارتند از:

  • افرادی که اضافه وزن بیش از 11 کیلو ندارند.
  • اشخاصی که سلامت عمومی مناسبی دارند.
  • بیمارانی که در یک قسمت خاص از بدن تجمع چربی زیاد دارند.
  • آقایان و بانوانی که سن بیش از 60 سال و کمتر از 18 سال دارند.

 

چه افرادی نباید بادی جت را انجام دهند؟

برخی افراد کاندیدای مناسبی برای انجام این روش نیستند. این افراد ممکن است سلامت عمومی کافی را نداشته باشند یا اضافه وزن آن ها بیش از 11 کیلوگرم باشند. علاوه بر این بیمارانی که سابقه بیماری های قلبی یا دیابت را دارند نیز کاندید مناسبی برای این روش محسوب نمی شوند. همچنین در صورتی که میزان تجمع چربی در قسمت خاصی از بدن به میزان لازم نرسیده باشد، پزشک به هیچ عنوان برای عمل شما را قبول نمی کند و باید روش دیگری را برای به دست آوردن اندام مورد نظرتان انتخاب کنید.

 

اقدامات قبل از بادی جت

پیش از انجام بادی جت به مدت یک ماه نباید دخانیات و مشروبات الکلی مصرف کنید. علاوه بر این باید آزمایش هایی که دکتر برایتان تجویز کرده را انجام دهید و نتیجه آن ها را با پزشکتان در میان بگذارید. همچنین چند روز پیش از عمل به هیچ عنوان از داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپرین استفاده نکنید و یک رژیم غذایی مناسب و بی دردسر داشته باشید.

 

مراقبت های بعد از عمل بادی جت

پس از این که این عمل را انجام می دهید باید حتما از گن های مخصوص استفاده کنید تا بدنتان شکل مناسب را به خود بگیرد. این گن ها از تجمع مایعات در زیر پوست نیز جلوگیری میکنند. علاوه بر این سعی کنید از یک رژیم غذایی مناسب پیروی کنید. در رژیم خود انواع غذاهای مقوی را داشته باشید. سعی کنید مایعات بیشتر مصرف کنید.

 

بادی جت

 

دلایل انجام بادی جت

اغلب افراد برای لاغری موضعی و دستیابی به اندام دلخواه خود این عمل را انجام می دهند. همچنین شما می توانید پس از انجام این روش چربی های اضافه را درون باسن و سینه خود تزریق کنید و بدنی زیباتر و جذاب تر داشته باشید. علاوه بر این میزان تهاجم بادی جت بسیار کم است و به هیچ عنوان سلامت شما با انجام آن به خطر نخواهد افتاد.

 

آیا بادی جت همان لیپوساکشن است؟

بادی جت همان لیپوساکشن است که در سطحی بالاتر به شما ارائه می شود. مهم ترین تفاوت این دو روش میزان درد است. در لیپوساکشن میزان درد بیمار بسیار زیاد است؛ اما در بادی جت بیمار درد زیادی را حس نمی کند و می تواند به زندگی روزمره خود ادامه دهد. همچنین لیپوساکشن چربی ها را از بین می برد و شما نمی توانید آن ها را در سایر نقاط تزریق کنید.

 

شلی پوست پس از بادی جت و دلایلش

پس از انجام بادی جت پوست حالتی شل به خود می گیرد. این مسئله علت بیرون آمدن مقدار زیادی چربی از موضع مورد نظر است. شما می توانید با انجام تمرینات ورزشی میزان شلی پوست را کاهش دهید و بدنی زیباتر داشته باشید. همچنین گن و شکم بندهای مخصوص نیز تاثیر به سزایی در جمع شدن پوست می گذارند.

 

بادی جت

 

هزینه عمل بادی جت

میزان هزینه این روش بر اساس عوامل متعددی متغیر خواهد بود. با شناخت این مسائل می توانید میزان هزینه بادی جت را تخمین بزنید. از جمله فاکتورهای موثر بر قیمت این شیوه می توان به نواحی تحت درمان، تخصص پزشک، مقدار چربی های جدا شده، هزینه های کلینیک، شهر انجام عمل و… اشاره کرد.

 

کلام آخر

بادی جت یکی از بهترین روش ها برای لاغری موضعی است. شما می توانید با استفاده از این روش چربی های اضافی اندام های خود را بیرون آورده و آن ها را در جای دیگر تزریق کنید. برای انجام عمل می توانید به دکتر نقشوار  به عنوان بهترین مرکز بادی جت در تهران مراجعه کنید. ایشان تجربه بسیار بالایی در زمینه انجام این عمل دارند. دکتر نقشوار به عنوان بهترین جراح بادی جت در تهران با کمترین هزینه این عمل را برای شما انجام می دهند. برای تماس با مطب با شماره 02122083860 در ارتباط باشید.

 

سوالات متداول درباره بادی جت

  • میزان تهاجم در بادی جت چقدر است؟

مقدار تهاجم در این روش بسیار پایین است و با کمترین درد و خونریزی همراه است.

  • آیا امکان تزریق چربی پس از برداشت آن وجود دارد؟

بله چربی ها کاملا زنده هستند و می توانید آن ها را به سایر اندام ها تزریق کنید.

  • مدت زمان نقاهت بادی چقدر است؟

شما هیچ نیازی به استراحت مطلق نخواهید داشت و می توانید بلافاصله به زندگی عادی خود بازگردید.

اشتراک گذاری در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *