جراح لیفت غبغب با نخ

فهرست عناوین

لیفت غبغب با نخ چیست ؟

آیا تا به حال به لیفت غبغب با نخ و جوانسازی صورت خود فکر کرده‌اید؟ زمانی که شما دچار غبغب در زیر گلویتان می‌شوید، معمولا این امر به دلیل تجمع چربی یا شل شدن پوست اتفاق میافتد. اگرچه مشکلات زیادی برای سلامتی ایجاد نمی‌کند، اما بسیاری از افراد از داشتن آن رنج می‌برند و از غبغب به عنوان مانعی برای آشکار کردن زیبایی یاد می‌کنند.

زمانی جراحی و روش‌های دیگر پاسخگو بودند که راه بهتری برای از بین بردن غبغب وجود نداشت، اما امروزه سایر درمان‌های غیرتهاجمی می‌توانند نتایج بهتری را برای شما به همراه داشته باشند. به همین دلیل است که لیفت این قسمت از بدن با استفاده از نخ در دسته غیرتهاجمی قرار می‌گیرد و به دلیل نداشتن برش روی پوست اثرات کمتری بر جای خواهد گذاشت.

روش های مختلفی برای از بین بردن آن وجود دارد که لیفت غبغب با نخ یکی از موثرترین آنها خواهد بود. ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که این روش دقیقا چگونه انجام می‌شود و چه مزایایی دارد. برای پاسخ به این سوالات در ادامه با ما همراه باشید.

 

دلایل انجام لیفت غبغب با نخ

بیشتر افراد برداشتن غبغب خود را به دلایل زیبایی انتخاب می‌کنند. زمانی که شما دارای غبغب هستید، گردنتان کوتاه‌تر از همیشه نشان می‌دهد و ممکن است تنفس هم برایتان سخت باشد. همچنین در اثر افزایش سن، شلی بیش از حس پوست برای برخی افراد آزار دهنده می‌شود.

پس می‌توان یکی از دلایل انجام لیفت غبغب با نخ را جوانسازی صورت دانست. از طرفی، این کار باعث تولید کلاژن نیز می‌شود. پس اگر برای لیفت غبغب خود با این روش دلایل زیادی دارید، به هیچ وجه آن را به تاخیر نیندازید چرا که از مزایای زیادی برخوردار خواهید شد.

 

نحوه انجام لیفت غبغب با نخ

برای انجام لیفت غبغب با نخ پزشک مراحل متعددی را طی می‌کند که به شرح زیر هستند:

  1. در ابتدا پزشک از شما می‌خواهد که روی تخت دراز بکشید. سپس از یک بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند تا ناحیه غبغب شما برای انجام فرآیند آماده شود.
  2. سپس از یک سوزن نازک برای وارد کردن نخ‌ها در زیر پوست استفاده می‌کند. وارد کردن نخ‌ها می‌تواند از سی تا چهل و پنج دقیقه طول بکشد.
  3. پس از وارد کردن نخ‌ها، سوزن از پوست خارج شده و ممکن است در این حین فشار خفیفی را زیر پوست خود احساس کنید. در عرض چند دقیقه بعد شما می‌توانید به زندگی روزمره خود بازگردید.

 

لیفت غبغب با نخ

 

لیفت غبغب با نخ برای چه افرادی مناسب است؟

اگر این سوال برایتان پیش آمده که لیفت غبغب با نخ گزینه مناسبی برای شما است یا نه، بهتر است این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. از آن جایی که این روش، جراحی محسوب نمی‌شود، پس برای کسانی که می‌خواهند کمترین آثار روی پوست خود را مشاهده کنند بهترین گزینه است. زمانی که غبغب خود را با نخ لیفت می‌کنید طبیعی‌ترین نتایج به وجود می‌آید و افتادگی آن را به خوبی برطرف می‌کند.

 

ماندگاری لیفت غبغب با نخ

روش‌هایی که برای لیفت غبغب وجود دارند اغلب دارای نتایج موقتی هستند که لیفت این قسمت با نخ هم از این قاعده مستثنی نیست. به طور کلی، نتایج این روش معمولا تا شش ماه دوام دارد. اگر پزشک فیلر را به شما توصیه کرده است، احتمالا با انجام آن نتاج بیشتری را مشاهده می‌کنید. نخ‌ها به مرور زمان در بدن حل می‌شوند و تا حدود 6 ماهگی، پوست دوباره به طور محسوسی شل خواهد شد.

 

اقدامات قبل از لیفت غبغب با نخ

مانند همه روش‌های دیگر، در لیفت غبغب با نخ هم باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید. به هیچ عنوان تا قبل از آن داروهای دارای آسپرین را مصرف نکنید. همچنین سعی کنید ورزش‌های سنگین انجام نداده و به سونا نیز نروید.

 

مراقبت های بعد از لیفت غبغب با نخ

نتایج لیفت غبغب بلافاصله پس از انجام آن قابل مشاهده است، اما ممکن است نتایج اصلی چند وقت بعد از کاهش کبودی‌ها نمایان شود. پس از لیفت غبغب با نخ می توانید بلافاصله زندگی خود را از سر بگیرید، اما باید دقت داشته باشید که تا چند هفته پس از آن باید از خوابیدن به پهلو و مالیدن صورت خودداری کنید. دکتر فرزان نقشوار، بهترین جراح لیفت غبغب با نخ در تهران توصیه می‌کند که پس از لیفت، از مرطوب کننده استفاده کنید تا پوستتان دچار خشکی نشود.

 

قیمت لیفت غبغب با نخ

مانند سایر روش‌های جوانسازی، هزینه ثابتی نمی‌توان برای این روش در نظر گرفت. در ابتدا، پزشک باید تعیین کند که میزان محل لیفت تا چه اندازه است و چقدر زمان برای آن نیاز خواهد بود. سپس با توجه به این موارد هزینه نهایی مشخص خواهد شد.

 

لیفت غبغب با نخ

 

مزایا و معایب لیفت غبغب با نخ

لیفت غبغب با نخ می‌تواند مزایا و معایبی داشته باشد که بدین شرح هستند:

مزایا

نخ‌هایی که در این روش مورد استفاده قرار  می‌گیرند، کلاژن را تحریک کرده و مدت زمان جوانسازی پوست را افزایش خواهند داد. لیفت غبغب با نخ نسبتا سریع است، اغلب در کمتر از یک ساعت تکمیل می‌شود و برای کسانی که زمان کمی دارند مناسب است.

معایب

نتایج این روش موقت هستند و پس از گذشت زمان باید نسبت به تمدید آن اقدام کنید. اگر پزشک از مهارت کافی برخوردار نباشد، ممکن است نتایج به صورت طبیعی ظاهر نشوند و مشکلات زیادی به وجود بیاید.

 

عوارض لیفت غبغب با نخ

عوارض این روش معمولا نادر است، اما می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • عفونت
  • کبودی
  • خونریزی
  • برآمدگی
  • ایجاد آلرژی

 

مشاوره قبل از لیفت غبغب با نخ

انجام لیفت غبغب با نخ ممکن است برای شما تصمیم سختی باشد. در نتیجه، برای انتخاب بهترین روش و خلاص شدن از دست غبغب صورت می‌توانید با کلینیک زیبایی دکتر فرزان نقشوار تماس گرفته و قبل از اقدام به عمل، مشاوره تخصصی دریافت کنید.

 

لیفت غبغب با نخ

 

کلام آخر

لیفت غبغب با نخ روشی است که افراد برای از بین بردن غبغب و جوانسازی صورت خود آن را انتخاب می‌کنند. اگر به دنبال بهترین جراح لیفت با نخ در تهران هستید، دکتر فرزان نقشوار یکی از بهترین جراحان زیبایی، با سابقه چندین جراحی موفق در این زمینه به حساب می‌آید. مطب دکتر فرزان نقشوار بهترین کلینیک زیبایی در تهران است که برای مشاوره و ویزیت می‌توانید با شماره تلفن 02122083860 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول درباره لیفت غبغب با نخ

  • سن ایده آل برای لیفت غبغب با نخ چقدر است؟

افراد 40 تا 60 ساله معمولا بهترین کاندیدا برای انجام این روش هستند.

  • برای لیفت غبغب، جراحی بهتر است یا استفاده از نخ؟

انتخاب هر کدام از این روش‌ها بسته به بودجه، وضعیت زیباجو و مزایا و معایب این روش‌ها خواهد داشت.

  • چه زمان بعد از لیفت غبغب باید به پزشک مراجعه کرد؟

اگر کبودی بیشتر از 48 ساعت و تب شدید را تجربه کردید، باید به پزشک خود مراجعه کنید.

اشتراک گذاری در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *