جراح لیفت ابرو با نخ

فهرست عناوین

لیفت ابرو با نخ چیست؟

لیفت ابرو با نخ به عنوان یک روش زیبایی غیر تهاجمی شناخته می شود که اثرات خیلی بهتری نسبت به جراحی زیبایی دارد. معمولا برای رفع افتادگی ابرو و چین و چروک در این ناحیه استفاده از روش لیفت ابرو پیشنهاد می شود. در روش لیفت از نخ های مخصوص به نام PDO استفاده شده که زیر پوست قرار گرفته و با کشیدن آن ها ابرو فرم می گیرد. نخ ها بعد از مدتی جذب پوست شده؛ اما اثرات لیفت آن ها باقی خواهد ماند.

لیفت ابرو با نخ یک تکنیک زیبایی برای از بین بردن چین و چروک در این بخش از پیشانی و فرم دادن به ابرو است. لیفت می تواند یک راه مناسب برای تغییر چهره خسته و خطوط چروک پیشانی که نشانه بالا رفتن سن هستند، باشد. حرکات ابرو به مرور زمان روی پوست پیشانی تاثیرات منفی می گذارند. لیفت ابرو می تواند شادابی را به چهره شما برگرداند و جوان تر به نظر برسید. اگر تمایل به انجام لیفت ابرو دارید، پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

 

لیفت ابرو با نخ

 

نحوه انجام لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ به عنوان یک روش زیبایی سرپایی و بدون بیهوشی شناخته می شود که به راحتی و در مطب پزشک هم قابل انجام است. روش لیفت ابرو با کمک بی حسی انجام خواهد شد. با کمک سوزن های بسیار ریز نخ در بخش های مورد نظر وارد پوست می شود. قرار دادن نخ در جایگاه درست بدون آسیب رساندن به اعضای صورت از مهارت های یک پزشک حرفه ای است. بعد از اینکه نخ در جایگاه مورد نظر قرار گرفت با استفاده گره محکم و کشیده می شود.

 

نحوه اثرگذاری لیفت ابرو با نخ

بعد از انجام لیفت ابرو با نخ متوجه تغییرات زیادی روی فرم ابروهای خود خواهید شد. نخ به کار رفته در لیفت با فشاری که به زیر پوست وارد می کند و با کشیدن آن توسط پزشک، پوست زیر ابرو را بالا می کشد. با بالا آمدن پوست چهره و فرم ابرو تغییر می کند. میزان اثر گذاری لیفت روی صورت های مختلف متفاوت بوده و با توجه به مهارت پزشک می تواند نتایج مختلفی داشته باشد.

 

لیفت ابرو با نخ

 

کاندیدای مناسب لیفت ابرو با نخ

معمولا افرادی که از فرم ابروهای خود راضی نیستند، بهترین افراد برای انجام لیفت ابرو با نخ هستند. ابرو تاثیر زیادی بر زیبایی هر فرد دارد. کسانی که ابروهایی با فرم نامنظم و پراکنده دارند به دنبال منظم کردن ابرو ها هستند. افرادی که ابروهایی کم پشت با قوس رو به پایین دارند، با لیفت ابرو زیباتر به نظر می رسند. به دلیل کاهش کلاژن در سنین بالا، فرم ابروها به هم می ریزد که با کمک لیفت می توان فرم آن ها را تغییر داد.

 

ماندگاری لیفت ابرو با نخ

نتایج لیفت ابرو بلافاصله بعد از انجام این روش قابل مشاهده هستند. نتایج اصلی بعد از یک ماه نشان داده می شوند. نخ ها به مرور باعث لیفت بیشتر ابرو شده و در نهایت در پوست جذب می شوند. میزان ماندگاری لیفت ابرو با نخ بستگی به عوامل مختلفی دارد. نوع نخ به کار رفته در لیفت ابرو و رعایت مراقبت های بعد از این روش می تواند روی ماندگاری تاثیر داشته باشد. به طور معمول و با رعایت نکات تغذیه و مراقبتی لیفت ابرو بین 2 تا 3 سال ماندگاری خواهد داشت.

 

مراقبت های قبل از لیفت ابرو با نخ

قبل از انجام لیفت ابرو با کمک نخ باید مراقبت هایی را انجام دهید که شامل:

  • انجام آزمایشات مشخص شده توسط پزشک
  • ترک سیگار از دو هفته قبل از انجام لیفت ابرو
  • استراحت کافی برای آمادگی انجام لیفت
  • متوقف کردن مصرف داروهای ضدالتهابی مانند آسپرین و مکمل گیاهی

 

مراقبت های بعد از لیفت ابرو با نخ

مراقبت های بعد از لیفت ابرو با نخ اهمیت خیلی زیادی دارند و می توانند روی نتیجه نهایی تاثیرگذار باشند. این مراقبت ها عبارتند از:

  • عدم خوابیدن روی صورت
  • عدم استفاده از لوازم آرایشی در چند روز اول
  • خوردن غذاهای نرم و نوشیدنی زیاد در هفته اول بعد از لیفت
  • استفاده از کمپرس سرد روی نواحی دارای تورم
  • بالا نگه داشتن سر در زمان خوابیدن
  • عدم انجام ورزش های سنگین

 

قیمت لیفت ابرو با نخ

قیمت لیفت ابرو با نخ با توجه به نوع نخ و میزان استفاده از آن مشخص خواهد شد. با توجه به تجربه و مهارت های پزشک در زمینه لیفت ممکن است قیمت های بالاتری در نظر گرفته شود. در حال حاضر حدود هزینه لیفت ابرو با کمک نخ بین 1 تا 3 میلیون تومان است.

 

لیفت ابرو با نخ

 

مزایا و معایب لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با کمک نخ می تواند مزایای زیادی نسبت به جراحی برای شما داشته باشد. نتایج لیفت ابرو با نخ فوری بوده و دوره ریکاوری سریع دارد. این روش کمک می کند تا پوست سفت و جوانتر به نظر برسد و ماندگاری بسیار خوبی هم دارد. علاوه بر مزایا هر روش زیبایی می تواند معایب و عوارضی هم به دنبال داشته باشد. عوارضی مانند کبودی، تورم و خونریزی کاملا طبیعی است و جای نگرانی ندارد. عوارض دیگری مانند عفونت، درد به دلیل سفت بودن نخ، جابه جایی نخ و غیره به دلیل نداشتن مهارت کافی در برخی پزشکان اتفاق می افتد.

 

مشاوره قبل از لیفت ابرو با نخ

قبل از انجام لیفت ابرو باید یک جلسه مشاوره با پزشک داشته باشید. پزشک در این جلسه تمام مواردی که باید بدانید را بیان کرده و فرصت مناسبی برای مطرح کردن سوالات خود خواهید داشت.

 

کلام آخر

استفاده از روش لیفت ابرو با نخ می تواند چهره شما را بهتر و جوان تر نشان بدهد. لیفت ابرو چهره شما را شاداب کرده و چین و چروک اطراف ابرو را از بین می برد. مراجعه به یک پزشک ماهر اهمیت خیلی زیادی دارد. دکتر فرزان نقشوار با بروزترین متود در بهترین کلینیک زیبایی تهران خدمات بسیار خوبی را به شما ارائه می دهد.

اینجا در بهترین مرکز لیفت ابرو با نخ در تهران توسط بهترین جراح لیفت با نخ تهران کار لیفت ابروهایتان انجام می شود. برای دریافت وقت مشاوره از بهترین جراح لیفت صورت با نخ در تهران همین الان با شماره 02122083860 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول درباره لیفت ابرو با نخ

  • در لیفت ابرو از چه نخی استفاده می شود؟

این نخ ها شبیه به بخیه قابل جذب هستند که با نام  PDOشناخته می شوند.

  • لیفت ابرو با نخ بهتره یا جراحی؟

لیفت ابرو با کمک نخ عوارض بسیار کمتری نسبت به جراحی دارد و دوره ریکاوری سریع تری خواهد داشت.

  • انجام لیفت ابرو با نخ چقدر زمان می برد؟

لیفت ابرو با کمک نخ کمتر از یک ساعت زمان نیاز دارد.

اشتراک گذاری در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *