جراح لیفت شقیقه با نخ

فهرست عناوین

لیفت شقیقه با نخ چیست؟

در لیفت شقیقه با نخ، پزشک چند نخ مخصوص به نام PDO را در قسمت‌هایی از پوست قرار می‌دهد و پوست صورت را می‌کشد. این نخ‌ها قابل جذب بوده و پس از جذب به پوست، باعث تحریک تولید پروتئین‌های کلاژن و الاستین می‌گردند. این پروئتین‌ها از مهم‌ترین اجزا برای حفظ شادابی و طراوت پوست هستند.

همچنین این نخ‌ها، سبب تخریب چربی اضافی زیر پوست می‌شوند. بنابراین لیفت شقیقه با نخ به 3 روش پوست شما را جوان می سازد، تحریک ساخت پروتئین‌های پوست مثل کلاژن، اعمال کشش و در نهایت، چربی سوزی.

 

لیفت شقیقه با نخ مناسب چه کسانی است؟

به طور کلی اگر پوست شما در نواحی گونه، چشم، ابرو و شقیقه دچار چین و چروک و افتادگی شده است، این عمل می‌تواند به عنوان گزینه‌ای بالقوه برای شما مطرح باشد. اما قبل از اینکه سریعا تصمیم بگیرید، باید با شرایطی که ممکن است این عمل را برای شما مخاطره‌آمیز نمایند نیز آشنا باشید تا عوارض ناخواسته و شدید را تجربه ننمایید.

 

لیفت شقیقه بر روی چه کسانی نباید انجام شود؟

انجام این عمل بر روی خانم‌های باردار و شیرده ممنوع است. همچنین افرادی که از بیماری‌های خودایمنی و التهابی پوستی مانند سوریازیس، اسکلرودرمی و یا عفونت‌های پوستی رنج می‌برند نیز نباید برای این کار اقدام نمایند. به علاوه اگر به تازگی وزن زیادی را از دست داده‌اید، ممکن است این عمل گزینه مناسبی برای شما نباشد. در نهایت، اگر هرگونه بیماری زمینه مانند دیابت و هموفیلی دارید و یا داروی خاصی مصرف می‌نمایید، حتما با پزشک خود در میان بگذارید.

 

جراح لیفت شقیقه با نخ

 

نتایج و آثار مثبت لیفت شقیقه با نخ

مهم‌ترین مزیت‌های لیفت شقیقه با نخ شامل موارد زیر است:

تحریک تولید کلاژن

افزایش کلاژن سبب می‌شود پوست، بافت و حالت جوان خود را دوباره به دست بیاورد. کلاژن کمک می‌کند که پوست شما رطوبت بیشتری را درون خود نگه دارد و سفت‌تر گردد. این امر باعث می‌شود که خشکی پوست برطرف شود و چین و چروک‌های ظریف محو گردند.

کاهش افتادگی و شلی پوست

مهم‌ترین علت افتادگی پوست بر اثر سن، تجزیه پروتئین‌های کلاژن و الاستین است. لیفت شقیقه با نخ، با تحریک تولید دوباره کلاژن باعث می‌شود که حالت افتاده پوست برطرف گردد. شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی زیبایی دکتر فرزان نقشوار، متخصص زیبایی با بیش از صدها عمل موفق، خدمات لیفت با نخ را دریافت کنید و با چین و چروک‌های پوست‌تان خداحافظی نمایید.

میزان ماندگاری نتایج و راه‌های افزایش آن

از مزایای اصلی این روش، این است نتایج آن بین 1 الی 3 سال ماندگاری دارند. حتی برخی مراجعین به طور مرتب لیفت شقیقه با نخ را انجام می‌دهند، تا به شکل دائمی از مزایای این روش بهره‌مند گردند و پوستی شاداب را برای خود حفظ نمایند. برای داشتن نتایج ماندگار، توصیه می‌شود که آب زیاد بنوشید، مصرف بالای میوه و سبزیجات را در اولویت قرار دهید و به خواب کافی نیز توجه نمایید.

روش سریع و کم تهاجمی

برخلاف جراحی لیفت صورت که یک عمل تهاجمی است و نیازمند ایجاد برش است، لیفت شقیقه با نخ بدون نیاز به انجام برش صورت می گیرد. در نتیجه نگرانی از بابت باقی ماندن جای زخم نخواهید داشت. در این روش، از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود و نیازی به بیهوشی کامل نیست. در نتیجه عوارض بیهوشی مانند تهوع و استفراغ، بدن درد و حساسیت را نخواهید داشت.

همچنین مدت زمان انجام این عمل به طور متوسط چیزی حدود 30 – 60 دقیقه بوده و به سرعت قابل انجام است. در نتیجه وقت زیادی را از شما نخواهد گرفت.

استفاده از مواد اولیه ایمن

نخ‌های PDO، به طور طبیعی توسط بدن تجزیه می‌شوند. به همین دلیل معمولا در اعمال دیگری مانند بخیه زدن زخم جراحی نیز استفاده می‌شوند. معمولا این نخ‌ها پس از حدود 6 ماه کاملا جذب بدن می‌گردند و اثری از آن‌ها باقی نخواهد ماند.

 

مزایای لیفت شقیقه با نخ

 

اقدامات قبل از لیفت شقیقه با نخ

پیش از انجام لیفت شقیقه با نخ باید ابتدا یک جلسه مشاوره با پزشک با تجربه و متخصص داشته باشید. در این ویزیت، شما سابقه بیماری‌های خود را برای پزشک توضیح خواهید داد، بدین ترتیب اطمینان حاصل می‌شود که مشکلی حین عمل ایجاد نخواهد شد.

موضوع بعدی، قطع استفاده از داروهای رقیق‌کننده خون است. مهم‌ترین این داروها شامل آسپیرین و ایبوپروفن هستند. این داروها دو مشکل ایجاد می‌نمایند، اولین مورد افزایش احتمال خونریزی و کبودی است. مورد بعد اینکه این داروها باعث می‌شوند نخ‌ها به شکل معمول و مناسب جذب نشوند و در صورت‌تان برآمدگی‌های ناخواسته به وجود بیایند.

به دلیل این دو تاثیر، باید 2 هفته قبل از انجام PDO، مصرف این داروها را قطع نمایید. به علاوه در صورت استفاده از قرص مکمل امگا ۳ و روغن ماهی و یا چای سبز، توصیه می‌شود این موارد نیز قطع گردند.

اقدام دیگر، قطع مصرف سیگار است. سیگار به چندین روش باعث می‌شود که عمل بهترین نتایج را نداشته باشد. مصرف سیگار می‌تواند ترمیم بافتی را مختل نماید. سیگار همچنین می‌تواند باعث افزایش احتمال وقوع عوارض پس از عمل گردد. در نهایت، باید گفت که مصرف دخانیات باعث می‌شود که پوست زودتر پیر شود. با توجه به توضیحات فوق، باید حداقل ۲ هفته پیش از عمل، مصرف سیگار قطع گردد تا عمل لیفت شقیقه با نخ با بهترین نتایج همراه باشد.

 

عوارض جانبی لیفت شقیقه با نخ

لیفت شقیقه با نخ به نسبت جراحی، بسیار ایمن بوده و ریسک عوارض آن نیز کم است. به طور میانگین، از هر ۶ نفر که تحت عمل قرار می‌گیرند، 1 نفر برخی عوارض خفیف را تجربه می‌کند. شایع‌ترین عوارض این روش، شامل موارد زیر هستند:

  • درد و نارحتی جزئی
  • احساس بی‌حسی در ناحیه شقیقه
  • کبودی اندک و خون مردگی (هماتوم)
  • عفونت و التهاب پوست
  • ریزش مو
  • کاهش عملکرد غدد بزاق

باید توجه داشت که عوارض خفیف به طور معمول به آسانی قابل اصلاح هستند. در صورت انجام این روش توسط پزشک متخصص و با تجربه، احتمال بروز عوارض شدیدی مانند کبودی و خونریزی بیش از حد، ناچیز خواهد بود.

 

مراقبت های از لیفت شقیقه با نخ

برای داشتن بهترین نتایج، بعد از انجام لیفت شقیقه با نخ باید موارد زیر را نیز رعایت نمایید:

  • خودداری از میکاپ برای حداقل ۴۸ ساعت.
  • اجتناب از مصرف سیگار و الکل.
  • خودداری از شستن صورت با فشار زیاد.
  • پرهیز از انجام ماساژ صورت برای حداقل ۱۰ روز پس از عمل.
  • دوری از محیط‌های گرم (سونا و حمام‌های داغ).
  • اجتناب از خوابیدن بر روی صورت.
  • خودداری از انجام هر فعالیت که ضربان قلب را بالا ببرد (به مدت یک هفته).
  • پرهیز از داروهای مسکن مانند استامینوفن و مکمل‌ها مانند ویتامین آ، ث، ای.

 

بهترین جراح لیفت شقیقه با نخ در تهران

آیا جوان‌سازی ناحیه شقیقه و رفع خطوط پنجه کلاغی مدتی است که ذهن‌تان را مشغول کرده و به دنبال روشی کم‌تهاجمی هستید؟ دکتر نقشوار، با سابقه‌ای درخشان در انجام انواع جراحی زیبایی آماده خدمت‌رسانی به شما زیباجویان عزیز است. ایشان با بهره‌مندی از دانش به‌روز و ظرافت بالا در انجام لیفت شقیقه با نخ، خطوط آزاردهنده ناحیه شقیقه‌تان را برطرف کرده و ظاهری جوان‌تر به شما هدیه دهد.

 

جمع بندی

لیفت شقیقه با نخ یک روش کم‌تهاجمی است که کمک می‌کند چین و چروک‌های گونه، چشم‌ها و ابروهای خود را اصلاح نمایید و ظاهر خود را متحول سازید. نتایج اولیه این عمل، بلافاصله پس از جلسه درمانی قابل مشاهده هستند.

شما می توانید برای رزرو وقت مشاوره تخصصی با دکتر فرزان نقش وار، که یک جراح لیفت صورت با نخ با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان است، با شماره تلفن 02122083860 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق صفحه رزرو نوبت، وقت مشاوره خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. در این کلینیک، از بهترین متدها و ابزارهای روز استفاده می‌گردد تا نتایجی کاملا رضایت‌بخش برای شما حاصل گردد.

اشتراک گذاری در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *